Friday 19 May 2017

פרגולות אלומיניום או עץ

פרגולה שמתאימה לכל אחד

לא סתם פרגולות הן כל כך נפוצות בקרב הציבור במדינת ישראל, אפשר להבין נוכח הקיץ הלוהט שיש כאן החל מחודש יוני ועד סוף אוגוסט. קשה מאוד ליהנות מחצר או ממרפסת כאשר בחוץ יש יום שרבי וכולם רוצים להישאר בתוך הבית הממוזג. עם זאת, כדי להצליח ליהנות גם מישיבה במרפסת או בחצר, בלי להזיק לבריאות ובלי לאלתר מחסה משמשייה, התקנת פרגולה היא צעד הכרחי. מי שיברר על הפרגולות האפשריות מיד יגלה ששאלת השאלות היא האם לבחור פרגולות אלומיניום או עץ. חשוב לבחור בקפידה אחרי בירור מעמיק כיוון ששני החומרים האלה שונים זה מזה בתכונותיהם, ברמת התחזוקה שהם דורשים וגם במחיר. אף אחד לא רוצה להתקין פרגולה עוד פעם לאחר כמה שנים ולכן חשוב לבחור את הבחירה הנכונה שתלווה את הדירה לאורך תקופה ארוכה.

מה השוני בין שתי הפרגולות?

  • פרגולה מעץ יכולה לעלות כחצי ממחיר אלומיניום, מחירים שנעים בין שלוש מאות שקלים ועד חמש מאות שקלים למטר רבוע כאשר מדובר על פרגולה ממוצעת, וגם השילוב שלה עם הבית הוא טבעי וציורי. לעומת זו, יש לעץ הרבה חסרונות כמו משיכת מזיקים, הוא מתבלה מהר יותר בגלל פגיעות מזג אוויר כמו גשם או שמש חזקה, צריך לצבוע אותו כל תקופה והוא לא יכול להכיל מנגנוני פתיחה ידניים או חשמליים.
  • פרגולות מאלומיניום הן פרגולות חדשניות יותר שעמידות יותר לנזקי מזג אוויר, האלומיניום לא מחליד וגם לא מאבד מהצבע שלו כמו פרגולה מעץ. אין צורך לשמר את הפרגולה יותר מידי ולמעשה היא פשוט עושה את תפקידה בנאמנות לאורך שנים רבות, אם כי החיסרון הבולט שלה הוא מחירה הגבוה. פרגולה מאלומיניום יכולה לעלות כפול מפרגולה מעץ כאשר בשטח גדול ההבדל יכול להיות משמעותי ביותר, לכם השאלה האם לבחור פרגולות מאלומיניום או עץ לא פשוטה בכלל.

קניית פרגולה לטווח הארוך

כשצריך לבחור בין פרגולות אלומיניום או עץ, צריך לבדוק את המאפיינים של שתיהן ואז להחליט. אפשר להבין שהציבור בישראל אוהב יותר את הפרגולות מעץ כיוון שרוב הפרגולות כיום בישראל הן כאלו, כאשר היתרון הבולט שלהן הוא מחירן הזול. עם זאת, בחירת פרגולה נעשית פעם אחת ומשרתת אותנו לאורך שנים כך שכדאי לחשוב לטווח הארוך ולא לטווח הקצר.

פרגולות אלומיניום או עץ

המאמר פרגולות אלומיניום או עץ פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%95-%d7%a2%d7%a5-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99/

No comments:

Post a Comment