Thursday 18 May 2017

מחירי פרגולה תלויה

מה עושים כשאין מקום לפרגולה במרפסת?

בשיטוט קצר ברחובות מדינת ישראל ניתן להבחין בפרגולות רבות בחצרות ובמרפסות. הפרגולות נפוצות מאוד בישראל כאשר פרגולות מעץ הן הפרגולות העיקריות בעיקר אלו מעץ גושני. למרות שפרגולות מעץ הן הפחות איכותיות, הן זולות יותר והציבור בישראל אוהב אותן מאוד, גם בגלל המחיר וגם בגלל העיצוב הטבעי. אך לצערם של בתים רבים, אין ביכולתם להקים פרגולה בחצר או במרפסת והם נאלצים להסתפק ביריעה מאולתרת, שמשייה או בשמיים חשופים שיכולים להעיק בימי שרב קשים. פרגולה תלוי מצילה את הבתים הללו ומספקת להם את היכולת להתקין את הפרגולה בכל מקום שירצו בניצול שטח מיטבי.

מדוע לפרגולה תלוי מחירים גבוהים יותר?

  • פרגולה תלויה אמנם מהווה את קדמת המודרניזציה ושימוש בכוחות הפיזיקה כדי שגם תקבלו ניצול שטח מקסימאלי וגם היא תהיה איתנה ויציבה, אך התענוג הזה גם עולה לא מעט כסף. מחיר של פרגולה תלויה משתנה מאוד לפי הסוג שלה, עץ או אלומיניום, לפי העיצוב וכמובן לפי השטח. פרגולה תלויה חייבת להיות מאושרת על ידי מהנדס ולכן ההתקנה שלה מצריכה מחשבה מרובה מראש והתכנון הוא זה שמייקר אותה משמעותית. לא בכל מקום ניתן להתקין פרגולה תלויה וישנם קירות בהם הדבר לא אפשרי, למשל קירות גבש או קירות דקים מאוד.
  • הפרגולה עצמה מוחזקת על ידי מוטות ברזל מתקדמים מאוד. המוטות מחברים אותה לקיר ויחד עם כבלים תופסים אותה כך שלא רק לא תיפול אלא תישאר יציבה לכל רוח ועם הגשם הכבד ביותר. הפרגולה עצמה בדרך כלל מורכבת מאלומיניום כיוון שעץ הוא חומר כבד יותר ועץ דק לא יחזיק מעמד זמן רב. האלומיניום עצמו חומר יקר אך איכותי מאוד, לא מתבלה עם הזמן ולא עם פגיעות מזג אוויר.

אפשר למצוא גם מחירים נוחים יותר

לפרגולה תלויה מחירים נוחים יותר אם עושים סקר שוק נרחב. לעתים ישנן חברות שמציעות מבצעים מיוחדים בעיקר בעונות בהם יש פחות התקנות ותוכלו לנצל את חלון ההזדמנויות האלה כדי להוזיל עלויות. גם עיצוב סולידי יותר של הפרגולה יכול להוזיל עלויות כאשר הוא מספיק ליצירת הצללה ומשתלב היטב עם החצר או המרפסת.

המאמר מחירי פרגולה תלויה פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%aa%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99/

No comments:

Post a Comment