Saturday 13 May 2017

פרגולות למרפסת מחירים

פרגולה איכותית לניצול המרפסת

אם יש לכם מרפסת בדירה, אפילו אם מדובר על מרפסת קטנה ביותר או מרפסת עצומה, כדאי שתנצלו אותה בכל ימות השנה כולל בקיץ החם או בחורף הגשום. אין כמו לעשות על האש במרפסת או לקיים שם ארוחות צהריים מרשימות עם כל המשפחה אך בשביל זה תצטרכו לדאוג שיהיה נעים לשבת בה. אם תרצו מתקן איכותי שיספק צל בצורה האיכותית ביותר, פרגולה היא בדיוק הדבר הנחוץ בשבילכם. ישנן מגוון פרגולות שניתן להתקין, עם איכויות משתנות ואלמנטים משתנים למשל פרגולה מעץ מול פרגולה מאלומיניום, פרגולה קבועה או פרגולה עם מנגנון נפתח, פרגולה עם עמודים לעומת פרגולה תלויה ועוד. לפרגולה למרפסת מחירים משתנים לפי סוג הפרגולה והם נעים בין 250 שקלים למטר רבוע עבור הפרגולה הזולה ביותר ועד כאלף שקל למטר רבוע עבור היקרה שבהם.

אלו סוגי פרגולות ניתן להתקין במרפסת?

  • הפרגולה הנפוצה ביותר בישראל היא הפרגולה מעץ. פרגולה מעץ נותנת עיצוב מיוחד, עיצוב טבעי שיכול להשתלב נהדר בכל רקע. פרגולה מעץ גושני זוכה לנפיצות בקרב הציבור בישראל בעיקר בגלל מחירה הזול, וניתן לראות פרגולות רבות גם בחצרות וגם במרפסות. גם כשמדובר בפרגולות מעץ, לפרגולה למרפסת מחירים שנעים בין 250 שקלים למטר רבוע ועד 500 שקלים למטר רבוע בהתאם לאופן ההתקנה שלה, האם היא תלויה או עם עמודים, וגם בגלל העיצוב שלה. את הפרגולה מתקינים כך שרצף קורות מותקן על קצף קורות אחר ולא ניתן להתקין בה מנגנון הצללה חלקי.
  • פרגולה מאלומיניום מציגה את כל היתרונות שחסרים בפרגולה מעץ: היא עמידה בפני תנאי מזג אוויר, הצבע שלה לא מתייבש ומתקלף לאחר כמה שנים בשמש ובגשם, היא לא מושכת כלל מזיקים וניתן להתקין בה מערכת לפתיחה ידנית או חשמלית כך שניתן ליצור הצללה חלקית או מלאה בעת הצורך.

במה תלוי מחיר הפרגולה?

לפרגולה למרפסת מחיר שתלוי בכמה פרמטרים. יש חברות יקרות יותר אל מול חברות זולות, המחיר משתנה בעיקר לפי המותג ואיכות החומרים. גם שטח המרפסת משנה את המחיר וכמובן סוג הפרגולה. פרגולה תלויה מצריכה תכנון מוקדם וראש ויכולה לעלות כפול מפרגולה רגילה, כאשר פרגולה מאלומיניום גם היא יקרה מפרגולה שעשויה מעץ.

המאמר פרגולות למרפסת מחירים פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%a4%d7%a1%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99/

No comments:

Post a Comment