Friday 12 May 2017

פרגולה למרפסת

פרגולה ששווה את ההשקעה

לעתים נדמה שפרגולה היא מוצר חובה בכל בית. קשה לראות בית עם חצר או מרפסת שאין בו פרגולה, בעיקר בגלל ימי השמש החמים שפוקדים אותה בחלקים נכבדים של השנה. פרגולה משפרת את איכות החיים, נותנת לבני המשפחה לנצל היטב את השטחים הפתוחים שלהם בבית שחשופים לכיפת השמיים כך שגם אפשר לנשום את האוויר בחוץ וגם להיות תחת מקום מקורה. עם זאת, ישנן מגוון פרגולות ביניהן צריך לבחור כאשר הבדלי המחירים יכולים להיות משמעותיים. לפרגולה למרפסת מחיר משתנה וזה תלוי בכמה פרמטרים אותם יש לבחון היטב כדי להגיע להצעה משתלמת.

במה תלוי מחירה של פרגולה?

  • ראשית, מה שקובע את מחיר הפרגולה לחצר או למרפסת הוא הסוג שלה. ישנן מרפסות שעשויות מאלומיניום שהוא חומר איכותי מאוד אך גם מאוד יקר. מחר פרגולה מאלומיניום ממוצעת מתחיל מארבע מאות שקלים למטר רבוע ויכול לעלות גם עד מחיר של שמונה מאות ואף אלף שקלים למטר. האלומיניום אמנם חומר איכותי ביותר ועמיד לאורך זמן אך ההתקנה שלו יכולה לעלות כמה אלפים מה שמוביל דיירים רבים להתקין פרגולות מעץ שהן זולות בהרבה אם כי פחות מידות.
  • פרגולות בדרך כלל מותקנות על עמודים אם כי מרפסות קטנות בבנייה המודרנית הביאה לעולם את הפרגולות התלויות. הפרגולות התלויות אינן מוחזקות בעמודים אלא מתבססות על קידוח בקיר אחד בלבד שמספיק חזק להחזיק אותן בצורה יציבה כאשר ישנן מוטות וכבלים שתופסים אותם מלמעלה. פרגולות אלו חוסכות בשטח וניתנות להתקנה בכל מקום אם כי לפרגולה זו מחיר גבוה יותר.

עיצוב המרפסת והמותג יכולים לשנות את המחיר

לפרגולה למרפסת מחיר שתלוי בעוד פרמטרים כמו למשל המותג או העיצוב עצמו. גם כשכבר בחרתם מרפסת מעץ תצטרכו לבחור בין מגוון רחב של אפשרויות מסוגי עץ שונים, עץ גושני. עץ מלא ועוד. בבחירה של פרגולה מאלומיניום יש עיצובים שונים ועובי משתנה של אלומיניום שקובע את איכות המרפסת. גם המותג משפיע מאוד, כאשר יש חברות שמספקות פרגולות איכותיות מאוד בעלות שם עולמי ולכן יעלו יותר מהתקנה של חברה פחות מוכרת מה שלא מבטיח בהכרח פרגולה פחות איכותית.

המאמר פרגולה למרפסת פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%a4%d7%a1%d7%aa/

No comments:

Post a Comment