Monday 15 May 2017

פרגולה למרפסת שמש

כך תהפכו את המרפסת שלכם למושלמת

אם חשבתם שהבית שלכם מושלם עם מרפסת שמש, כדאי שתחשבו שוב. אמנם מרפסת שמש יכולה להיות נפלאה ביום נעים או כאשר רוצים להשתזף, אך אם יש יום חם במיוחד כדאי מאוד שתהיה לכם אפשרות לצל כיוון שאם לא יהיה לכם קשה מאוד ליהנות מהנוף. השמש החזקה בישראל מביאה על חצר וכל מרפסת לחפש קורת גג שתחסום באופן מלא או חלקי את קרני השמש ופרגולה למרפסת שמש מגיעה בכל כך הרבה עיצובים מגוונים ככה שגם נושא זה לא אמור להטריד אתכם.

מדוע כדאי להקים פרגולה במרפסת השמש שלכם?

  • פרגולה למרפסת שמש היא פתרון יעיל ויצירתי כדי ליהנות מהמרפסת באופן מיטבי וגם פתרון שמחזיק מעמד לאורך שנים. לאחר התקנת הפרגולה תוכלו ליהנות לאורך שנים ארוכות מהצללה של המרפסת, תוכלו ליהנות ממנה גם בימים החמים ביותר בלי חשש בריאותי לנזקי השמש. אמנם יש סוככים רבים שמוצעים למרפסות שמש אך אלו אינם נותנים מענה עיצובי מתאים כמו שפרגולות יכול להעניק, הן ניזוקות בקלות מנזקי מזג אוויר, הלכלוך עליהן בולט ולמרות שהן זולות יותר הן לא מתאימות לכל אחד.
  • מי שמעוניין לתת לפרגולה שלו את האפשרות ליצור צל חלקי בלבד על המרפסת, יוכל לרכוש פרגולה בעלת מנגנון פתיחה. פרגולות אלו מאפשרות לכל אחד להטות את השלבים של הפרגולה וכך ליצור הצללה מלאה בלבד כך שחלק מאור השמש יוכל לחדור. בחלק מהפרגולות ניתן אף לפתוח את הפרגולה לחלוטין וכך להיות היישר תחת כיפת השמיים. ניתן להתקין מנגנון פתיחה ידני או מנגנון חשמלי שלא מצריך שום דבר מלבד לחיצה על כפתור.

מה מחירה של פרגולה למרפסת?

מחירה של פרגולה למרפסת שמש משתנה מאוד לפי סוג הפרגולה וגודל המרפסת. בחישוב עלות הפרגולה יש להתייחס למטר רבוע כאשר תעריף זה משתנה לפי איכות הפרגולה והחומר ממנה היא עשויה. פרגולות מאלומיניום הן פרגולות יקרות יותר בגלל שיש להן תכונות של עמידות ואפשרויות עיצוב רבות יותר, פרגולות מעץ זולות יותר אך מצריכות טיפול ושימור כל שנה מחדש.

המאמר פרגולה למרפסת שמש פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%a4%d7%a1%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%a9-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99/

No comments:

Post a Comment