Wednesday 17 May 2017

פרגולות אלומיניום

ליהנות משני האיכויות יחד

אין ספק שפרגולה יכולה לשנות את הבית כולו. אם יש לכם מרפסת גדולה, גג רחב או חצר שהשמש עומדת מעליה במהלך היום ובלתי אפשרי לשבת בה, כדאי מאוד שתחשבו על פרגולה שתפתור את כל הבעיות. ישנן שתי סוגי פרגולות עיקריות, פרגולות מעץ ופרגולות מאלומיניום. כל אחת מהן מציגה יתרונות וחסרונות כאשר הפרגולה שעשויה מעץ זולה יותר יש כאלו שאוהבים את העיצוב שלה יותר, אם כי יש לטפח אותה יותר מאשר פרגולה מאלומיניום. כיום יש חידושים רבים בעולם הפרגולות כולל פרגולות שיכולות לעשות צל באופן משתנה בלחיצה כפתור או במנגנון מכני, אך פרגולה מעץ עדיין היא הפרגולה הנפוצה בארץ בגלל המסורת, בגלל הנראות ובעיקר בגלל המחיר.

מה היא פרגולה מאלומיניום דמוי עץ?

  • יש אנשים רבים שאוהבים מאוד את הסטייל שפרגולה מעץ מציעה והם לא מוכנים להתפשר על המראה הזה באופן ספציפי. למרות החסרונות הבולטים של פרגולה מעץ, עדיין היא זולה משמעותית ובחישוב הכולל יש אנשים שמעדיפים להתקין אותה. פרגולה מעץ צריך לצבוע אחת לתקופה, לנקות אותה היטב, היא מושכת מזיקים כמו טרמיטים, תיקנים או נמלים אליה, העץ יכול להתנפח בזמן רב בגשם ועוד.
  • אלומיניום לעומת העץ הוא חומר קשוח למדי שלא נהרס בקלילות, לא משמש ולא מגשם זלעפות. האלומיניום לא מתנפח, לא מושך אליו מזיקים וגם יכול להתחבר למערכת חשמלית שתיצור הצללה לפי דרישת הלקוח, הצללה מלאה כשיש שמש חזקה או הצללה חלקית כשיש יום נעים במיוחד. מה שפרגולה מאלומיניום דמוי עץ נותן ללקוח היא אפשרות לשלב בין שתי העולמות, כך יש פרגולה שעשויה מהחומרים האיכותיים ביותר, אך היא נראית כמו פרגולה מעץ. למעשה זהו שקר איכותי שמבחוץ נראה כמו עץ אך מכיל את החומר הטוב יותר.

אלומיניום משתלם יותר לטווח הארוך

אמנם אלומיניום הוא חומר יקר בהרבה מעץ אך הוא יסיר מכם דאגות עתידיות לגבי הפרגולה. אם אתם לא מוכנים לוותר על הפרגולה החלומית שלכם שנראית מעץ מלא, כדאי להשקיע כסף ברכישת הפרגולה מאלומיניום דמוי עץ וכך למנוע טיפולים ושימור עתידי שיכולים גם לעלות כסף וזמן רב וגם לצרוך מכם החלפת פרגולה.

המאמר פרגולות אלומיניום פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%a5-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99/

No comments:

Post a Comment