Saturday 24 June 2017

פרגולות ומרקיזות

פתרונות הצללה מהסוג של פרגולות ומרקיזות מתאימים לבתים פרטיים, מקומות ציבוריים, חללי עבודה, שטחים פתוחים, מפעלי תעשייה ועוד. במדינה עם מזג אוויר חם כמו ישראל אין ברירה אלא לשלב את פתרונות ההצללה בעיצוב חלל החוץ. מעבר לכך, כיום יש דגמים חדשים של פרגולות ומרקיזות ומגוון רחב של אביזרים משוכללים.

מי שרוצה לבחור פרגולות ומרקיזות וליהנות מהן לאורך זמן צריך להביא בחשבון את הנושאים הבאים:

א. סוגים של פתרונות הצללה – לכל פתרון הצללה יש מאפיינים אחרים. פרגולה למשל מאפשרת הצללה של שטח גדול יחסית, לעומת מרקיזה שבעזרתה ניתן להשיג הצללה מדויקת. אפשר לשלב בין פרגולות ומרקיזות בשטח שאותו רוצים לשדרג וניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

ב. מנגנון חשמלי – התקנת מנוע חשמלי מאפשרת לשלוט בתריסים של הפרגולה או בפתיחה ובסגירה של המרקיזה. התקנת מנגנון חשמלי כרוכה בתוספת תשלום, אך היא משפרת בצורה משמעותית את איכות החיים.

ג. עיצוב ומראה – לא חייבים להתפשר על המראה של פתרונות הצללה כדי ליהנות מהיתרונות שלהם. יש הרבה פרגולות שמעוצבות מחומרי גלם מיוחדים כמו אלומיניום, מתכת ועץ ומרקיזות שמיועדות לעטוף חלונות מכל הצדדים כדי למנוע חדירה של קרני שמש בטווח הקרוב.

איך מתקינים פתרונות הצללה?

התקנה נכונה של פתרונות הצללה מחייבת את אנשי המקצוע שעוסקים בתחום לשים את הבטיחות של הלקוח בראש סדר העדיפויות. יש לוודא שימוש בחומרי גלם נכונים כדי לבנות פתרונות הצללה, להתאים אותם לגודל השטח מבחינת מידות ולבדוק את ההתאמה לתשתית. התקנת פתרונות הצללה גם מתבצעת לפי ההבדלים בין מרפסות רגילות, מרפסת גג, חללי כניסה לבתים, חצרות ועוד.

שווה להשקיע בבנייה של פתרונות הצללה כי הם מעלים את ערך הנכס. פרגולות ומרקיזות יכולות לשמש את בעלי הבית לאורך זמן, להפוך את החצר לחלל שנעים לשהות בו ובמידת הצורך לסייע בחיסכון על צריכת אנרגיה והפעלת מזגן. פתרונות הצללה שנבחרים בקפידה מתאימים גם לתנאי מזג אוויר שונים ואין צורך בתחזוקה מיוחדת שלהם כדי לעבור את החורף בשלום.

פרגולות ומרקיזות

המאמר פרגולות ומרקיזות פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%a8%d7%a7%d7%99%d7%96%d7%95%d7%aa/

No comments:

Post a Comment