Monday 19 June 2017

פרגולות למרפסת

מרפסת של בית פרטי היא ללא ספק אחד המקומות שהכי נעים לשהות בהם. אפשר לצאת למרפסת לבד, עם בני זוג או עם המשפחה וגם להשתמש בה כדי לארח חברים. מרפסת היא כמובן חלק בלתי נפרד מהבית ולכן היא גם מעוצבת תוך השקעה של זמן וכסף. עם זאת, רבים לא לוקחים בחשבון את היתרונות של הפרגולה ואת האופן שבו ניתן לשלב אותה במרפסת הפרטית.

הנה למשל כמה מעלות בולטות במיוחד של פרגולה במרפסת:

א. הגנה מפני השמש – היתרון הבולט של הפרגולה בא לידי ביטוי בהצללה. בעזרת הפרגולה אפשר להגן על המרפסת מפני חשיפה ישירה של קרני השמש. הפרגולה מונעת נזקים לרכוש, לרהיטי החוץ ולמכשירי החשמל והיא הופכת את המרפסת למקום שבו אפשר לשהות במשך שעות ארוכות גם בקיץ.

ב. חיסכון בחשמל על הפעלת מזגן – הפרגולה מונעת התחממות של הבית וכך חוסכת בהוצאות חשמל. החיסכון עשוי להצטבר לכמה מאות שקלים בחודש ולאלפי שקלים בשנה, בעיקר בשנים חמות במיוחד. אין צורך בשום סוג של פעולה מיוחדת כדי לחסוך בחשמל וזה תלוי רק בגודל של הפרגולה.

ג. אפשרויות הפעלה מגוונות – היום כבר לא חייבים להסתפק בפרגולה סטנדרטית עבור המרפסת. אפשר לבחור בין פרגולות עם מנוע חשמלי, פרגולות עץ ואלומיוניום, פרגולות תלויות ומרחפות ועוד. המשמעות היא אפשרויות הפעלה מגוונות של הפרגולה וניצול אידיאלי של חלל החוץ במרפסת.

בניית פרגולה במרפסת

תהליך הבנייה של הפרגולה כולל התייעצות עם אנשי מקצוע ותכנון מסודר לפי מאפייני השטח. אפשר לקבל הצעת מחיר על הקמת פרגולה בהתאם לגודל המרפסת, או להגיע לפגישת ייעוץ לא מחייבת עם נציגי חברות שעוסקות בתחום. כמו כן, רצוי לאסוף כמה שיותר המלצות על סוגים שונים של פרגולות ולברר גם על תחזוקה שוטפת.

בשורה התחתונה, המעלות של פרגולה במרפסת צריכות להיות ברורות לכל מי שאוהב לשבת בחלל הפתוח ולספוג אוויר ובריזה. הפרגולות מתאימות מאוד למזג האוויר בישראל והן משולבות בסוגים שונים של מרפסות. את הפרגולות ניתן למצוא בבתים פרטיים ואפילו בבנייני משרדים.

המאמר פרגולות למרפסת פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%a4%d7%a1%d7%aa/

No comments:

Post a Comment