Sunday 18 June 2017

פרגולה זולה

פרגולה זולה יכולה לחסוך הרבה הוצאות עבור בעלי בתים פרטיים. היא מתאימה לחצר, למרפסת ולגינה וניתן לשלב אותה גם על הגג או בכניסה לחנייה. המטרה העיקרית היא להשתמש בפרגולה כפתרון הצללה וכך ליהנות מרמת חיים גבוהה יותר. השאלה המתבקשת היא איפה מוצאים פרגולות מן הסוג הזה ומה עושים כדי לא להתפשר על האיכות.

הנה כמה עצות שבאמצעותן ניתן להגדיל את הסיכוי למצוא פרגולה משתלמת ואיכותית:

א. השוואת מחירים – אי אפשר לדעת מהי פרגולה זולה ומהי פרגולה יקרה בלי לבדוק מה המחיר הממוצע בענף. את זה עושים באמצעות השוואת מחירים לפי המידע המופיע באתרי האינטרנט. במקביל, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לקבל הצעת מחיר ספציפית לפי גודל החצר או המרפסת.

ב. סוג הפרגולה – הפרמטר העיקרי שמרכיב את מחיר הפרגולה הוא חומרי הגלם שבהם בוחרים להשתמש. פרגולה מעץ למשל עשויה להיות זולה יותר מפרגולה ממתכת ואלומיניום, אבל היא גם פחות עמידה. יש לקחת בחשבון את ההשפעה של חומרי הגלם על מחיר הפרגולה ועל העמידות בטווח הקצר והארוך.

ג. אבזור וציוד – בשביל למצוא פרגולה זולה צריך לקבוע סדר עדיפויות. קשה לחסוך אם רוצים לבנות פרגולה תלויה עם מנגנון חשמלי של סגירת תריסים באופן אוטומטי, אך קל יותר לעשות זאת כאשר מסתפקים בפרגולה בסיסית לחצר או למרפסת. גם כאן הכל תלוי במסגרת התקציב של הלקוח ובמשאבים העומדים לרשותו.

מה כולל המחיר?

פרגולה זולה יכולה להיות משתלמת רק אם היא נבנית על ידי אנשי מקצוע. בהיבט הזה, התפקיד של לקוח הוא לבדוק מה כולל המחיר. יש לוודא תקופת אחריות ארוכה על הפרגולה ולא להתפשר על הבטיחות. כדאי לתאם מול אנשי מקצוע את תהליך הבנייה של הפרגולה, לראות כמה שיותר דוגמאות לסוגים שונים של חומרי גלם ורק לאחר מכן לקבל החלטה לגבי פתרון ההצללה היעיל והטוב ביותר.

לסיכום, פרגולה זולה נמצאת במרחק נגיעה למי שיודע איך לחפש אותה. הכל מתחיל בהשוואת מחירים, ממשיך בהגדרת צרכים ומטרות ומסתיים בהתייעצות עם אנשי מקצוע.

המאמר פרגולה זולה פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%96%d7%95%d7%9c%d7%94/

No comments:

Post a Comment