Thursday 22 June 2017

פרגולות כניסה לבית

עד לפני מספר שנים נהוג היה להשתמש בפרגולות כפתרון הצללה לחצר, למרפסת, לגינה או לגג בלבד. עם זאת, לאחרונה החלו יותר ויותר בעלי בתים לנצל גם את היתרונות של פרגולות כניסה לבית. הפרגולות משנות לחלוטין את האווירה בכניסה לבית וכך מאפשרות להשיג שורה ארוכה של יתרונות. את הפרגולות ניתן לבצע בהתאמה ספציפית לצרכים של הלקוח ותוך התייעצות עם אדריכל או מעצב פנים.

הנה למשל כמה תכונות מיוחדות של פרגולות כניסה לבית:

א. הצללה – פרגולה בשטח הכניסה לבית מייצרת הצללה לא פחות משמעותית מאשר פרגולה בחצר או בגינה. הצללה מונעת חדירת חום לתוך הבית וחוסכת בהוצאות על הפעלת מזגן בקיץ. ההצללה חיונית בכל סוגי הבתים הפרטיים והיא יכולה לסייע בעיקר למשפחות והורים עם ילדים.

ב. פרטיות - פרגולות עוזרות לתחום את שטח הכניסה לבית ומשפרות את תחושת הפרטיות. בעזרת הפרגולות ניתן לראות באופן ברור יותר היכן מסתיימים בתים מסוימים ומתחילים חדשים. פרגולות כניסה לבית חיוניות לטובת תחושת הפרטיות והאינטימיות.

ג. עיצוב – לא צריך להתפשר על סגנון העיצוב של הפרגולה על מנת להתאים אותה לשטח הכניסה לבית. אפשר לעצב את הפרגולות מעץ, מתכת, אלומיניום ועוד. הפרגולה מעוצבת בהתאם לסגנון המועדף על ידי הלקוח או על בסיס המלצות של אדריכלים ומעצבי פנים.

פרגולות לשדרוג ערך הנכס

בתחום הנדל"ן אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, והרבה בעלי בתים מבינים את הפוטנציאל של פרגולות כניסה לשדרוג ערך הנכס. בעזרת הפרגולות ניתן לייחד את הבית בשכונה ולהפוך אותו לאטרקטיבי בעיני שוכרים ומשקיעים. מעבר לכך, הבנייה של הפרגולה כרוכה בהוצאה חד פעמית בלבד. היא לא דורשת תחזוקה שוטפת והרבה יותר נוחה בהשוואה לפתרונות הצללה אחרים.

אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי סוגים שונים של פרגולות כניסה לבית ורק לאחר מכן לקבל החלטה. ניתן לשלב את הפרגולה כבר בשלבי הבנייה של בתים חדשים, או תוך כדי שיפוץ. את הפרגולה בונים מחומרי גלם שונים ובמסגרת תקציב שמוגדרת מראש. לפרגולה יש יתרונות מגוונים וכדאי לנצל אותם היטב.

המאמר פרגולות כניסה לבית פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%a1%d7%94-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%aa/

No comments:

Post a Comment