Wednesday 21 June 2017

פרגולות וסוככים

כל מי שמחפש פתרונות הצללה צריך להכיר את היתרונות של פרגולות וסוככים. פרגולה היא בין פתרונות ההצללה המוכרים ביותר בארץ בגלל הכמות הגדולה של החצרות והגינות, אך גם לסוככים שמור מעמד מיוחד. חשוב לזכור שבאמצעות שילוב בין פתרונות הצללה מן הסוג הזה ניתן להשיג יתרונות רבים. הצללה יעילה משפרת את איכות החיים, מייעלת את הבידוד בתוך הבית וחוסכת בהוצאות חשמל על הפעלת מזגן בקיץ.

מעבר לכך, הצללה באמצעות פרגולה או התקנת סוככים היא לעיתים קרובות הדרך היחידה ליהנות מהחצר או הגינה גם בימים חמים במיוחד. כל מה שצריך לעשות על מנת לבחור פתרון הצללה מתאים הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר לעשות זאת בשלבים שונים של שיפוץ או בניית דירות, לפני חידוש החצר או הגינה ובמקומות ציבוריים כמו פארקים, גני שעשועים וכן הלאה.

כך תבחרו פתרון הצללה

סקירה קצרה של התחום מגלה מגוון רחב של הבדלים בין פרגולות וסוככים. הנה למשל כמה טיפים שיכולים לעזור לבחירת פתרון הצללה יעיל:

א. עמידות – כדאי לבדוק את העמידות של פרגולות ואת חומרי הגלם שמהם בונים סוככים. העמידות נקבעת לפי מאפייני חומרי הגלם והיכולת שלהם לספוג את החשיפה הממושכת לשמש ולתנאי מזג אוויר קיצוניים יותר.

ב. סוג התקנה – התקנה של פרגולה מרחפת מתבצעת בצורה שונה מאשר התקנה של פרגולה רגילה, ויש גם הבדלים בין התקנת סוגים שונים של סוככים. את סוג ההתקנה בודקים מול אנשי המקצוע שאחראיים על הפרויקט.

ג. אישור מהנדס – מומלץ לברר מראש האם יש צורך באישור מהנדס כדי לבנות פרגולות וסוככים בשטח הפרטי. במידה ומדובר בשטח ציבורי, המהנדס של העירייה בדרך כלל אחראי על מתן אישור ועל התנהלות מול החברה המבצעת.

ד. עלות מול תועלת – אין סיבה לשלם מחיר גבוה מדי על התקנת פתרונות הצללה. במדינה כמו ישראל יש לפתרונות כאלה משמעות מיוחדת, לכן רצוי לבצע השוואת מחירים מקיפה.

לסיכום, אין ספק לגבי היתרונות של פרגולות וסוככים וכדאי לשלב אותם בכמה שיותר מקומות. הדבר החשוב הוא לבחור את ההצללה בצורה נכונה וליהנות ממנה לאורך זמן.

המאמר פרגולות וסוככים פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%9b%d7%99%d7%9d/

No comments:

Post a Comment