Thursday 8 December 2016

פרגולות אלומיניום חשמליות

מהן פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות אלומיניום משמשות לוויסות של אור השמש החודר למרחב המרפסת או הגינה. האלומיניום כחומר גלם, הינו בעל יתרונות רבים על פני חומרים אחרים המשמשים לבניית פרגולות. ראשית, או כמעט ואינו מוליך חום, ולכן לא אוגר ומפיץ את חום השמש ומשרה תחושה של חממה תחתיו. שנית, הוא עמיד בפני חלודה, ולכן מחזיק לאורך זמן ממושך ללא צורך בתחזוקה ממושכת. שלישית, הוא בעל משקל קל ביותר למרות חוזקו, ולכן קל מאוד לבנות ממנו פרגולה שלמה בזמן קצר. בפרגולות אלומיניום חשמליות , ניתן לכוונן את הפרופילים של האלומיניום היוצרים את הצל ולסובבם לזווית הנדרשת. כך, במידה ואנו חפצים בחשיכה מוחלטת, נסובב אותם למצב שכיבה בו לא תחדור טיפת אור שמש, ובמידה ואנו רוצים אור שמש חלקי ביכולתנו לשלוט בעצמתו. יותר מכך, פרגולות אלומיניום חשמליות ניתן לנקות בקלות רבה, מאחר וניתן לסובבן סיבוב שלם על צירן ולנקות אותן מאבק על ידי התזת מים מלמטה.

איך בנויות פרגולות אלומיניום חשמליות

המבנה המדויק של פרגולות אלומיניום חשמליות  משתנה בין דגמים שונים ובין היצרנים הבונים ומתקינים אותן. למרות זאת, ניתן למצוא מספר נקודות ממש המשותפות לרוב הדגמים. נקודות אלו כוללות בין השאר:

  • עובי שלבי האלומיניום: שלבי האלומיניום עשויים מפרופילים (מעין מרובע שלם או חלקי הבנוי מתכת) ולא מפח אלומיניום דק או חס וחלילה ברזל מחליד. עובי כל צד של הפרופיל הינו 2 מ"מ, מה שמקנה לו חוזק מכני ומבני אדיר.
  • חיבור הפרופילים: הפרופילים מחוברים לפרגולה בתיווך של גומי ייעודי, אשר נועד להשקיט את רעשי הסיבוב ולמנוע שחיקה של הפרופילים. נוסף עליו, פרגולות אלומיניום חשמליות לרוב מכילות גם מערכת ניקוז מים פנימית בכל פרופיל.

חשוב מאוד לרכוש פרגולה חשמלית ממומחים, ולהתקינה בצורה מושלמת

חשוב מאוד לזכור כי פרגולות אלומיניום חשמליות הינן מכשיר טכנולוגי מתקדם לכל דבר. ככזה, פרגולות אלו עשויות לסבול מנזקים ופגמים הנפוצים במכשירי חשמל, על אחת כמה וכמה במכשירי חשמל אשר ממוקמים בחוץ. לכן, על מנת למנוע פגיעה ממי גשמים ולהבטיח עבודה תקינה לאורך זמן, יש לרכוש פרגולות אלומיניום חשמליות רק מחברת התקנה אמינה מוכרת ואיכותית.

פרגולות אלומיניום חשמליות



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%97%d7%a9%d7%9e%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%aa/

No comments:

Post a Comment