Saturday 10 December 2016

סוככים לחנויות

חזות החנות הינה אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על אנשים כאשר הם עושים קניות

כאשר אנשים עומדים מול חנות שהם אינם מכירים, חזות החנות תשפיע בצורה משמעותית על החלטתם אם להיכנס לחנות או לא, ולכן חשוב לדאוג לחזות חנות המייצגת אותה בצורה נכונה, ואשר פונה אל קהל היעד של החנות בצורה שיכולה לשכנע כמה שיותר אנשים להיכנס אליה. אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור חזות החנות הינה שימוש בסוככים.

אז מה כדאי לדעת על סוככים לחנויות?

  • מה זה סוככים: סוככים הינם בעצם סככים אשר ניתנים לפתיחה או לסגירה באמצעות מנגנונים שונים, כך שניתן ליצור הצללה בקדמת החנות לפי הצורך. השימוש בסוככים נפוץ בעיקר במסעדות וחנויות מזון בהן ישנה אפשרות לשבת בקדמת החנות, אולם גם חנויות מסוגים אחרים עושות בהם שימוש לעיתים.
  • הוספת כיתוב: הסוכך יכול לשמש לא רק כאמצעי הצללה, אלא גם כאמצעי שילוט, כאשר ניתן להוסיף כיתוב בחזיתו אשר נושא את שם בית העסק או מפרסם אותו בצורה מסוימת, למשל מציין מבצעים, מספר טלפון, משפט פרסומי ועוד.
  • גימור הסוכך: סוככים מגיעים בסוגי גימור שונים המשפיעים בצורה משמעותית על מראה הסוכך והאווירה שהוא יוצר. כאשר בוחרים סוכך לחנות מסוימת, חשוב להשקיע בבחירת הגימור היות והוא יכול לסייע לכם בשיפור מראה חזית החנות בצורה משמעותית וכן ביצירת האווירה אותה תרצו להשרות בחנות.
  • צבע הסוכך ועיצובו: כמובן שאחד ההבדלים העיקריים בין הסוככים השונים הינו עיצובם, אשר משתנה בין סוכך לסוכך בצבע, דוגמאות בהן נעשה שימוש, צבע התפרים של הסוכך ועוד. את צבע הסוכך ועיצובו מומלץ להתאים לצבעי החנות וסגנונה, כך שהוא לא רק ישפר את חזית החנות, אלא גם יצור קו עיצובי ברור ואחיד וישדרג את מראה החנות כולה.

סוככים הינם כלים יעילים ביותר בשיפור מראה חנויות וקידומן מבחינות שונות

סוככים לחנויות מאפשרים לפרסם מידע על המתרחש בחנות, ליצור אווירה מסוימת בכניסה לחנות וכמובן ליצור הצללה עבור באי החנות, כך שהם כלים יעילים ביותר אשר משרתים אותנו ביותר מדרך אחת.

סוככים לחנויות



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa/

No comments:

Post a Comment