Sunday 20 November 2016

מטבחי חוץ מובנים

רוצים לשדרג את ה"על האש" השבועי?

המזג האוויר הישראלי מאפשר ליהנות במשך רוב השנה מבישול בחוץ – על האש, ברביקיו, גריל, או איך שלא תקראו לזה. אנשים רבים אשר עושים על האש כל שבוע, או כמעט כל שבוע, הפכו את המנגל לאמנות, וניתן לראות יותר ויותר בתים בישראל אשר התקינו מטבחי חוץ. מטבח חוץ מאפשר לצלות בשר מחוץ לבית בתנאים נוחים ביותר, וגם לפעמים לבשל מאכלים נוספים תוך כדי הכנת הבשר. מטבחי חוץ הופכים את חוויית הבישול החיצוני לחוויה שלמה ומלאה יותר, וממקדים את הבישולים רק לאזור אחד של הבית.

מה מכילים מטבחי חוץ מובנים?

  • מנגל או גריל מקצועי – מטבחי החוץ נעים בעיקר סביב המנגל או הגריל המקצועי אשר מהווה את החלק העיקרי במטבח. ניתן לבחור את סוג הגריל או המנגל המועדף עליכם באופן אישי ממגוון רחב של אפשרויות. כמו כן ניתן לבחור את הרכב המשטחים בגריל: משטח פסים, משטח חלק (פלאנצ'ה), משטחים עליונים, ועוד. למעשה, ברוב המקרים בחירת סוג המנגל וגודלו מהווה את השלב הראשוני בבחירת מטבחי חוץ.
  • כיור – כיור הוא אחד האלמנטים החשובים שמבדלים מטבחי חוץ מעמדת עבודה ומנגל. כיור הוא חלק חשוב בכל מטבח, פנימי או חיצוני, והוא מאפשר עבודות בישול וניקיון גם במטבח החיצוני.
  • משטח עבודה – כל מטבח חייב משטח עבודה נוח לצורך חיתוך והכנה של האוכל. מטבחים חיצוניים לרוב מכילים משטחי עבודה מחומרים עמידים אשר יכולים לעמוד תחת כל תנאי מזג האוויר השונים. כמו כן, משטח העבודה מאפשר לבצע את החיתוך וההכנה של הבשר במטבח החיצוני, וכמו כן מאפשר הכנה של מנות נוספות בחוץ.
  • מקרר, ארונות, ואלמנטים נוספים – ניתן להתאים מטבחי חוץ לפי הצרכים האישיים ולהוסיף להם ארונות בגדלים ומסוגים שונים, מקררי חוץ, ואלמנטים נוספים כמו כיריים למשל. את המטבח ניתן להתאים בזמן ההזמנה לפי הרצונות והצרכים האישיים של הלקוח.

היתרונות של מטבחי חוץ

מטבחי חוץ הם הממלכה של "המנפנף הביתי". מטבח החוץ מספק סביבה נוחה וידידותית ביותר לתהליך הצלייה והבישול של הבשר, תוך שימוש במכשור איכותי ביותר, אשר הופך גם את הבשר לטוב יותר וטעים יותר.

מטבחי חוץ מובנים



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%a5-%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%9d/

No comments:

Post a Comment