Sunday 20 November 2016

מטבחים לגינה

נמאס לכם מהמנגל הישן? יש לנו פתרון מעולה עבורכם

ישראל היא ארץ המנגל, וכמעט אין משפחה שיש לה גינה או מרפסת שלא מחזיקה גם מנגל, גדול או קטן. "על האש" הוא פתרון מצוין לארוחת ערב או צהריים מהירה יחסית, בעיקר כשמארחים הרבה אנשים, ולכן הרבה מאוד משפחות בישראל משתמשות במנגל שלהם לפחות אחת לשבועיים. אם נמאס לכם להסתפק במנגל פחמים קטן, או במנגל לא מקצועי ולא נוח, יש אופציה אחרת, והיא רכישת מטבח לגינה. מטבחים לגינה הם מטבחים שמרכזם הוא מנגל או גריל מקצועיים, אשר בנוסף להם ישנם משטחי עבודה, ארונות, כיור, ואלמנטים נוספים אשר הופכים את חווית הבישול החיצונית לנוחה יותר.

מה כוללים מטבחי גינה?

  • מנגל מקצועי – האלמנט המרכזי והמשמעותי במטבחים לגינה הוא המנגל המקצועי. המנגל משולב כיחידה בלתי נפרדת מהמטבח לגינה, ולעיתים אף ניתן להוסיף מעליו קולט עשן או מנדף אשר יהפוך את חוויית הגריל לחוויה נקייה יותר ועם פחות עשן מיותר. כמו כן, ניתן לבחור את סוג הגריל או המנגל באופן אישי ולבחור מנגל שעונה לצרכים האישיים שלכם, כך שתהליך צליית הבשר ייעשה בתנאים שלכם ולפי ההעדפות שלכם.
  • משטחי עבודה וארונות אחסון – מה שהופך את המטבחים לגינה לנוחים יותר ממנגל פשוט הם הקונסטרוקציות הנוספות שהופכות את המטבח למטבח. משטחי עבודה מחומרים עמידים מאפשרים מקום לעבודה של חיתוך ותיבול הבשר, כמו גם משטח עבודה להכנת תוספות ומאכלים נוספים שתרצו להגיש. ארונות האחסון מאפשרים אחסנה נוחה של שמן, תבלינים, כלי הגשה, וכלי בישול וצלייה. כך תוכלו לבצע את כל תהליך הבישול והצלייה במטבח החיצוני, מבלי להיכנס ולצאת מהבית כל חמש דקות כי שכחתם איזה תבלין או כי אתם צריכים עוד מגש.
  • כיור – כיור הוא התקן הכרחי בכל מטבח ולכן הוא קיים גם במטבחים לגינה. כיור מאפשר שטיפה של הבשר, רחיצת כלים, ועוד פעולות חשובות ונחוצות בזמן הבישול.

אל תתפשרו על נוחות

מטבחים לגינה מאפשרים חוויית בישול בנוחות מרבית, והופכות את ערב ה"על האש" לערב קולינרי שלא היה מבייש אף מסעדה. הנוחות הגבוהה של מטבחים אלו הופכת את המנגל לחוויה כיפית ולא ל"עבודה שחורה" מאחר והיא נעשית בתנאים הרבה יותר גבוהים ונוחים.

מטבחים לגינה



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%a0%d7%94/

No comments:

Post a Comment