Thursday 26 October 2017

חיפוי דמוי עץ חיצוני

רוצים חיפוי עץ חיצוני? הנה הפתרון הכי טוב עבורכם

אנשים רבים חולמים על מראה מיוחד לבית, כזה שיהפוך את הבית למעוצב הרבה יותר. בית עם צבע חלק ונקי יכול אמנם להיראות טוב מאוד אך כדי להשיג עיצוב מיוחד יש צורך לחשוב בצורה מיוחדת ולכן חיפויי העץ משתלבים היטב עם קירות הבטון. יש בעיה אחת עם חיפויי עץ, העמידות שלהן. העמידות שלהן לוקה מאוד בחסר ושמש חזקה יכולה לשנות את הצבע שלהם ואף לגרום להם להתקלף. מי הגשמים בתקופת החורף יכולים לנפח אותם מאוד וכל משב רוח חזק יכול להפיל אותם גם בעגינה איכותית. חיפויי אלומיניום עמידים לכל אלו ולמעשה ניתן לרכוש חיפויים אלומיניום שדומים לעץ. חיפוי דמוי עץ חיצוני יכול לשמש כל אחד לכל מקום, לבית ולעסק, לחזית הבית או לחצר.

חיפוי דמוי עץ חיצוני לפתרון כל הבעיות

  • מי שלא מוותר על העיצוב הטבעי ומעוניין לשלב בבית שלו חיפוי דמוי עץ, יכול להשתמש בחיפויים סינטטיים שונים או חיפויי אלומיניום שעברו צביעה וגם קיבלו מרקם שמזכיר מאוד את העץ. אמנם במגע ראשוני עם החיפוי יהיה קל מאוד להבחין שלא מדובר בחיפוי עץ מקורי אך אם אתם רוצים את החיפוי למטרות עיצוביות בלבד, אתם נהנים מכל היתרונות של האלומיניום ומהיתרונות של חיפוי העץ בו זמנית.
  • בעוד חיפויי עץ הם חיפויים מאוד לא עמידים, הצבע של האלומיניום לא יירד. כאן מדובר על צביעה תעשייתית איכותית מאוד שמותאמת לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים ולא על המרקם והצבע הטבעי של העץ שיכול להינזק בגלל שלל בעיות ומפגעים חיצוניים.

הדרך שלכם לעיצובים מהפנטים

באמצעות חיפוי דמוי עץ חיצוני ניתן לקבל שלל עיצובים הרבה יותר מקוריים. על ידי שימוש בחומרים שדומים לעץ כמו למשל אלומיניום או חומרים סינטטיים אחרים ניתן לקבל למעשה כל צורה שרוצים ובכל צבע כך שלא רק צבעים של עץ יכולים להתקבל אלא הרבה צבעים אחרי כולל חיפויים לבנים, בצבע שמנת וכל צבע שניתן ליצור באופן תעשייתי. יחד עם זאת לאנשים שלא מוותרים על העיצוב הטבעי ניתן לבחור חיפוי בצבעים שונים של העת מצבעים בהירים מאוד ועד צבעים כהים ואדמוניים.

המאמר חיפוי דמוי עץ חיצוני פורסם בAlumina



source http://alumina-top.co.il/%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%99-%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%99-%d7%a2%d7%a5-%d7%97%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a0%d7%99-2/

No comments:

Post a Comment