Sunday 22 October 2017

חיפוי דמוי עץ

אין כמו מראה טבעי בבית

בעולם בו המלט והאבן החלו לשלוט בכל ענף הבנייה, לנו הישראלים חובבי הטבע נשאר רק להתקין חיפויי עץ. אמנם חיפויי עץ יכולים להשתלב בצורה מעולה במתארים יותר טבעיים כמו גינות ירוקות או במבנים שנמצאים בפארקים ובשמורות טבע אותם אנו מבקרים בחגים אך גם בדירה באמצע העיר או במתאר שכולו עירוני, חיפוי עץ יכול להיות הפתרון הטוב ביותר לשמור על מראה טבעי ומלא חן. למרות החיבה העזה של הישראלים למראה טבעי, לחיפוי עץ יש בעייתיות בתנאי מזג אוויר חיצוניים מה שגורם לאלומיניום להחליף אות לאט ובזהירות. חיפוי דמוי עץ יכול להיות פתרון מעולה למי שלא מוכן להתפשר.

חיפוי דמוי עץ לפתרון כל בעיות התחזוקה

  • חיפוי שעשוי מאלומיניום ולמעשה נראה כמו עץ הוא החיפוי הכי טוב למי שלא רוצה להתפשר על איכות החיפויים שלו, בעיקר כאשר מדובר על חיפויים חיצוניים, אך מצד שני לא רוצה להתפשר על האווירה הטבעית שהוא רוצה אצלו בבית. חיפוי כזה יכול להגיע בכל צבע שרוצים כולל צבעים עזים של עץ וכך למעשה מרחוק לא יהיה ניתן להבין שלא מדובר בעץ.
  • בסופו של דבר כולנו מתקינים את החיפוי כדי שייראה כמו שאנו רוצים שהוא ייראה וכמובן שלא נצטרך להחליף אותו או לתחזק אותו, בטח לא כשהוא ממוקם במקומות גבוהים בקירות החיצוניים של הבית. כך חיפוי דמוי עץ למעשה נותן לנו את מבוקשנו ושומר על בית פסטורלי מצד אחד אך תחזוקה אפסית שכוללת רק ניקוי אחת לכמה חודשים מצד שני.

חיפוי דמוי עץ שווה את ההשקעה

למרות שחיפוי דמוי עץ שעשוי מאלומיניום יכול להיות יקר משמעותית מחיפוי עץ רגיל, מדובר בהשקעה חשובה לטווח הארוך. חשוב מאוד לשקול היטב את בחירת החיפוי לטווח הארוך ולחשוב שההוצאה הזו על חומר קשיח ועמיד כמו אלומיניום יכולה לשרת היטב גם לאורך עשורים לאחר מכן ולא רק לטווח הקצר. בחירה של חיפוי עץ לעומת זאת יכולה להיות זולה יותר משמעותית אך אם נתחשב במספר השנים שהוא יישאר איכותי ובתחזוקה שגובה עלות וזמן נוספים, נגלה שהשיקולים נוטים לטובת האלומיניום.

המאמר חיפוי דמוי עץ פורסם בAlumina



source http://alumina-top.co.il/%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%99-%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%99-%d7%a2%d7%a5-2/

No comments:

Post a Comment