Sunday 20 November 2016

מטבחי חוץ מובנים

רוצים לשדרג את ה"על האש" השבועי?

המזג האוויר הישראלי מאפשר ליהנות במשך רוב השנה מבישול בחוץ – על האש, ברביקיו, גריל, או איך שלא תקראו לזה. אנשים רבים אשר עושים על האש כל שבוע, או כמעט כל שבוע, הפכו את המנגל לאמנות, וניתן לראות יותר ויותר בתים בישראל אשר התקינו מטבחי חוץ. מטבח חוץ מאפשר לצלות בשר מחוץ לבית בתנאים נוחים ביותר, וגם לפעמים לבשל מאכלים נוספים תוך כדי הכנת הבשר. מטבחי חוץ הופכים את חוויית הבישול החיצוני לחוויה שלמה ומלאה יותר, וממקדים את הבישולים רק לאזור אחד של הבית.

מה מכילים מטבחי חוץ מובנים?

  • מנגל או גריל מקצועי – מטבחי החוץ נעים בעיקר סביב המנגל או הגריל המקצועי אשר מהווה את החלק העיקרי במטבח. ניתן לבחור את סוג הגריל או המנגל המועדף עליכם באופן אישי ממגוון רחב של אפשרויות. כמו כן ניתן לבחור את הרכב המשטחים בגריל: משטח פסים, משטח חלק (פלאנצ'ה), משטחים עליונים, ועוד. למעשה, ברוב המקרים בחירת סוג המנגל וגודלו מהווה את השלב הראשוני בבחירת מטבחי חוץ.
  • כיור – כיור הוא אחד האלמנטים החשובים שמבדלים מטבחי חוץ מעמדת עבודה ומנגל. כיור הוא חלק חשוב בכל מטבח, פנימי או חיצוני, והוא מאפשר עבודות בישול וניקיון גם במטבח החיצוני.
  • משטח עבודה – כל מטבח חייב משטח עבודה נוח לצורך חיתוך והכנה של האוכל. מטבחים חיצוניים לרוב מכילים משטחי עבודה מחומרים עמידים אשר יכולים לעמוד תחת כל תנאי מזג האוויר השונים. כמו כן, משטח העבודה מאפשר לבצע את החיתוך וההכנה של הבשר במטבח החיצוני, וכמו כן מאפשר הכנה של מנות נוספות בחוץ.
  • מקרר, ארונות, ואלמנטים נוספים – ניתן להתאים מטבחי חוץ לפי הצרכים האישיים ולהוסיף להם ארונות בגדלים ומסוגים שונים, מקררי חוץ, ואלמנטים נוספים כמו כיריים למשל. את המטבח ניתן להתאים בזמן ההזמנה לפי הרצונות והצרכים האישיים של הלקוח.

היתרונות של מטבחי חוץ

מטבחי חוץ הם הממלכה של "המנפנף הביתי". מטבח החוץ מספק סביבה נוחה וידידותית ביותר לתהליך הצלייה והבישול של הבשר, תוך שימוש במכשור איכותי ביותר, אשר הופך גם את הבשר לטוב יותר וטעים יותר.

מטבחי חוץ מובנים



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%a5-%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%9d/

מטבחים לגינה

נמאס לכם מהמנגל הישן? יש לנו פתרון מעולה עבורכם

ישראל היא ארץ המנגל, וכמעט אין משפחה שיש לה גינה או מרפסת שלא מחזיקה גם מנגל, גדול או קטן. "על האש" הוא פתרון מצוין לארוחת ערב או צהריים מהירה יחסית, בעיקר כשמארחים הרבה אנשים, ולכן הרבה מאוד משפחות בישראל משתמשות במנגל שלהם לפחות אחת לשבועיים. אם נמאס לכם להסתפק במנגל פחמים קטן, או במנגל לא מקצועי ולא נוח, יש אופציה אחרת, והיא רכישת מטבח לגינה. מטבחים לגינה הם מטבחים שמרכזם הוא מנגל או גריל מקצועיים, אשר בנוסף להם ישנם משטחי עבודה, ארונות, כיור, ואלמנטים נוספים אשר הופכים את חווית הבישול החיצונית לנוחה יותר.

מה כוללים מטבחי גינה?

  • מנגל מקצועי – האלמנט המרכזי והמשמעותי במטבחים לגינה הוא המנגל המקצועי. המנגל משולב כיחידה בלתי נפרדת מהמטבח לגינה, ולעיתים אף ניתן להוסיף מעליו קולט עשן או מנדף אשר יהפוך את חוויית הגריל לחוויה נקייה יותר ועם פחות עשן מיותר. כמו כן, ניתן לבחור את סוג הגריל או המנגל באופן אישי ולבחור מנגל שעונה לצרכים האישיים שלכם, כך שתהליך צליית הבשר ייעשה בתנאים שלכם ולפי ההעדפות שלכם.
  • משטחי עבודה וארונות אחסון – מה שהופך את המטבחים לגינה לנוחים יותר ממנגל פשוט הם הקונסטרוקציות הנוספות שהופכות את המטבח למטבח. משטחי עבודה מחומרים עמידים מאפשרים מקום לעבודה של חיתוך ותיבול הבשר, כמו גם משטח עבודה להכנת תוספות ומאכלים נוספים שתרצו להגיש. ארונות האחסון מאפשרים אחסנה נוחה של שמן, תבלינים, כלי הגשה, וכלי בישול וצלייה. כך תוכלו לבצע את כל תהליך הבישול והצלייה במטבח החיצוני, מבלי להיכנס ולצאת מהבית כל חמש דקות כי שכחתם איזה תבלין או כי אתם צריכים עוד מגש.
  • כיור – כיור הוא התקן הכרחי בכל מטבח ולכן הוא קיים גם במטבחים לגינה. כיור מאפשר שטיפה של הבשר, רחיצת כלים, ועוד פעולות חשובות ונחוצות בזמן הבישול.

אל תתפשרו על נוחות

מטבחים לגינה מאפשרים חוויית בישול בנוחות מרבית, והופכות את ערב ה"על האש" לערב קולינרי שלא היה מבייש אף מסעדה. הנוחות הגבוהה של מטבחים אלו הופכת את המנגל לחוויה כיפית ולא ל"עבודה שחורה" מאחר והיא נעשית בתנאים הרבה יותר גבוהים ונוחים.

מטבחים לגינה



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%a0%d7%94/

Monday 14 November 2016

בחירת פרגולת האלומיניום הנכונה עבור הבית

ישנן מספר סיבות מדוע בעלי בתים בוחרים להתקין פרגולה מאלומיניום איפה שהו בשטח שלהם בכל יום -  לא רק שזה מוסיף אסתטיות לגן שלכם, הם גם מושלמים עבור הגנה על הבית שלכם והאורחים מפני פגעי הטבע. לפני שתסחפו במחשבות על כל הדברים שתוכלו לשמש את הפרגולה עבורם, זה חשוב שתבחרו את האחת שמתאימה לבית שלכם.

בזמן החיפוש של הפרגולה מאלומיניום המושלמת, אתם תבינו שכל העיצובים והסגנונות שקיימים ניתן לפצל לשני קטגוריות שמבוססות על סמך המיקום של המבנה בחצר. הקטגוריה הראשונה היא הכניסה והקטגוריה השנייה היא היציאה.

פרגולת הכניסה תיראה בדרך כלל יותר כמו סוכה ולעיתים היא משתמשת כדי ליצור מעבר אטרקטיבי בין החלקים השונים של החצר כמו אזור הבידור והכביסה.

פרגולת היציאה בדרך כלל ממוקמת לאורך השביל או המדרכה בתוך החצר עצמה. בזמן שהם יכולות לשמש כיצירה של תכונה מדהימה, הם יכולות גם לשמש לסיבות מעשיות יותר כמו מיטת גן מקורה.

כמו כן על מנת להחליט על מיקום הפרגולה (וכמו כן הקטגוריה שתבחרו ממנה), אתם תצטרכו לקחת בחשבון מספר שיקולים נוספים:

גודל: כמה שטח מהחצר אתם תרצו להקדיש לפרויקט הפרגולה שלכם? תזכרו שככל שהמבנה גדול יותר כך הוא יהיה יקר יותר.

צל: ישנם סגנונות שונים שמספקים הרבה צל ויש כאלה שזמינים שמספקים מעט מאוד צל.
תזכרו שאתם תמיד יכולים להגדיל את הצל עם צמחים מטפסים ומטליות.

חומרים: ניתן לבנות פרגולת אלומיניום בשיתוף של מספר חומרים אחרים כמו פוליקרבונט ובד.
תזכרו שזה ישפיע על מחיר המבנה שלכם.

צורה: בזמן שרוב הפרגולות הם מלבניות או מרובעות בצורתן, אפשר לבחור צורה אחרת שמתאימה יותר לבית שלכם, כמו צורה עגולה או אפילו שילוב של מספר צורות.

לאחר שהחלטתם אם הבית שלכם זקוק לפרגולת כניסה או יציאה ולקחתם בחשבון את הגורמים של גודל, צל, חומרים וצורה, פרויקט פרגולת האלומיניום שלכם מוכן להתחיל.
אם לקחתם את ההחלטות מבוסס על הסגנון הנוכחי ומראה הבית שלכם והחצר, סביר להניח שהמבנה הסופי יראה כאילו שהוא תמיד היה שם.

פרגולות האלומיניום



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%94/

5 טיפים לבחירת אלומיניום לתכנון פרגולה

בחירת תכנית עבור פרויקט פרגולת האלומיניום שלכם יכול להיות מאוד מועיל בכך שהוא ימנע ממכם מלבצע שגיאות בבנייה של המבנה שלכם. זה יכול גם למנוע מכם להזמין יותר מידי או פחות מידי חומרים שאתם תצטרכו כדי לסיים את הפרויקט מההתחלה עד סיומו. תשמשו ב 5 הטיפים הבאים כדי להבטיח שאתם בוחרים את תכנון הפרגולה הטוב ביותר:

בזמן שפרגולות עשויות מאלומיניום זמינות בכל הצורות והגדלים, הקלות ביותר לבנייה הן מלבניות או מרובעות. הצורות הללו נוטות להיות קלות יותר לעבוד איתן ברגע שהבנייה השלמה, כמו שרוב הריהוט שבחצר יהיה באותן הצורות. למרות זאת, אם יש לכם מיקום לא נוח, פרגולה בצורה משולשת או עגולה יכולה להיות אפשרות עדיפה יותר.

למרות שניתן לבנות פרגולות ממספר של חומרים שונים, האלומיניום הוא בהחלט אחד מהעדיפים יותר בגלל העמידות שלו בפני מזג האוויר. ניתן גם לצפות אלומיניום באבקה שתאפשר לכם לבחור את הצבע שמתמזג עם העיצוב הקיים של הצד החיצוני של הבית שלכם.

אתם צריכים לבחור תכנון שקל לעבוד לפיו ושמספק לכם מדידות וגרפים ברורים, כיוון שזה יהיה עזר עצום כאשר תשימו את האלומיניום והפרגולה ביחד. למרות שתכנון שקל לעבוד לפיו יהיה מעט פשטני, לעתים המבנים הכי פשוטים הם בעלי ההשפעה הכי דרמטית בחצר.

תוודאו שיש לכם חבר או שניים שיעזרו לכם. אפילו התכניות הכי פשוטות מצריכות זוג ידיים נוסף כדי להרים ולמקם את העמודים, הקורות וקורות האלומיניום של הפרגולה. החברים הללו יכולים גם להציע את עזרתם בדרכים שונות כמו לספק לכם כלים שאתם זקוקים להם.

תייעלו את הזמן עם היכולות שלכם. בזמן שאתם מניחים את היסודות, לדוגמא, תתחילו בכך שתחתכו ותעצבו את הקורות והעמודים של פרויקט פרגולת האלומיניום. זה יבטיח שתסיימו את הפרויקט בזמן קצר יותר ולא תצטרכו למשוך את זה סוף שבוע אחר סוף שבוע. עם תכנית מתאימה, אתם יכולים לסיים את זה ביום אחד.

כאשר זה מגיע לבחירת תכנית עבור פרגולת האלומיניום שלכם , פשטות היא מילת המפתח כדי להבטיח שהפרויקט שלכם יהיה מוצלח. זו גם הסיבה למה כדאי לבחור עיצוב מלבני או מרובע, למה כדאי לבחור אלומיניום כחומר השולט ומדוע אתם צריכים לייעל את הזמן כך שתסיימו את הפרויקט מהר ככל הניתן.

פרגולה



source http://www.alumina-top.co.il/5-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%aa%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9f-%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94/