Saturday 8 July 2017

פרגולות הצללה מתכווננות

בשנים האחרונות ניתן לראות פרגולות רבות במרפסות של בתים, עסקים וחנויות. הסיבה לבחירה זו נובעת כתוצאה מהשילוב המופלא של אמצעי הצללה אסתטי בגוון בו מעוניינים המתאים לכמעט כל מבנה. אחת מאותן פרגולות בה בוחרים רבים היא הפרגולה המתכווננת. פרגולה בה האדם יכול לשלוט על מידת האור והאטימות וזאת על ידי כוונון עצמי.

 

קצת על הפרגולה

פרגולות הצללה מתכווננות הן הפרגולות היחידות שמתוכננות להעניק פתרון אידיאלי הן בעונת החורף כאשר מזג האוויר גשום וסוער והן בימי הקיץ כאשר קרני השמש היוקדות מפריעות לנו בשגרת חיינו ומצליחות לסנוור אותנו. כאן, אנחנו האדונים, שכן אנחנו אלו שמחליטים האם אנחנו מעוניינים לסגור לחלוטין את הפרגולה ועל ידי כך  לאטום אותה לחלוטין מפני קרני השמש או מפני הגשם. אפשרויות נוספות הן פתיחה חלקית של הפרגולה , פתיחה מלאה  או פתיחה של תשעים מעלות. הפתיחה והסגירה של הפרגולה היא חשמלית ופשוטה (על ידי לחיצת כפתור) וטרם הקנייה תמיד יש לוודא שמקבלים אחריות על מנגנון הפתיחה של הפרגולות.

 

פרגולות הצללה – למה לבחור במתכווננת

משום שאתם אלו שמחליטים מהי רמת החשיפה בה אתם מעוניינים, אם מבחינת תאורה ואם מבחינת אוויר. האפשרויות הן:

פתיחה מלאה של הפרגולה – אם החלטתם שאתם מעוניינים לשבת במרפסת ולהשתזף או ליהנות מהנוף היפהפה הנשקף מהמרפסת והשמיים הכחולים תוכלו להחליט על פתיחה מלאה של כל שלבי הפרגולה.

סגירה מלאה של הפרגולה – אם אתם מעוניינים להפוך את מרפסת השמש שלכם לחדר בפני עצמו, חדר בו תוכלו לעבוד או לארח או לחלופין אתם יושבים במרפסת ולפתע מתחיל גשם או שמש חזקה מאוד. במקרים כאלו תוכלו לסגור לגמרי את הפרגולה ועל ידי כך להבטיח לעצמכם איטום מלא מפני השמש או הגשם.

פתיחה חלקית של פרגולת האלומיניום – כאן תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים לפתוח את הפרגולה לזווית של תשעים מעלות ועל ידי כך ליהנות משילוב של הצללה, חדירת חלקית של אור וחדירה של אוויר נעים (אם הכוונה היא אל אוויר חם או אוויר קר). בנוסף, תוכלו לשחק עם כפתור המנגנון החשמלי ולהחליט על שינוי זווית  השלבים של הפרגולה, כך שאיזור הישיבה יהיה מוצל ואילו שאר האיזורים יאפשרו חדירה של שמש/גשם ואוויר.

 

בהצלחה בבחירה!

המאמר פרגולות הצללה מתכווננות פורסם ראשון בAlumina



source https://alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%95%d7%aa/

No comments:

Post a Comment