Friday 21 October 2016

גדר אלומיניום לחצר – למה לבחור דווקא באלומיניום

גדר לחצר הינה אותה גדר שתוחמת את שטח החצר ועל ידי כך מגדירה אותה חצר כפרטית. אם בעבר, רוב החצרות היו עשויות ממתכות ורשתות תיל, כיום יש סוגים שונים של גדרות, ביניהם גדר אלומיניום לחצר, לה יש דרישה גדולה. במאמר זה נרשום בפניכם אודות סוגי הגדרות העיקריים כיום ומדוע הגדר הנפוצה ביותר היא גדר האלומיניום.

 

גדרות לחצר – בעבר והיום

בעבר, הגדר הנפוצה ביותר בחצרות הבתים הייתה אותה גדר תיל שנפרשה בין עמודי מתכת. הסיבה לכך הייתה משום ההיצע הדל של הגדרות ומשום שגדר זו נחשבה לגדר חזקה שהתאימה לתיחום של שטחים חיצוניים. כיום, יש סוגים שונים של גדרות המיועדות לחצרות, כאשר הפופולארית ברשימה היא גדר האלומיניום. בנוסף, לגדר העשויה מחומר האלומיניום מוצעים גם גדרות העשויות מעץ, גדרות פלסטיק (PVC), גדרות אבן וגדרות תיל.

 

גדרות תיל אינן פופולאריות משום שהעיצוב שלהן לוקה בחסר ורבים טוענים שגדר מסוג זה מזכירה להם את בתי הסוהר בימי המנדט הבריטי. גדרות עץ הן אמנם גדרות שמוצעות במגוון עיצובים וגדרות שמצליחות להקנות אווירה כפרית יוקרתית לשטח הבית, אך החיסרון המרכזי שלהן נעוץ בתחזוקה שלהן. כאן חובה לתחזק ביסודיות ובקביעות את הגדר וזאת על מנת שלא ייווצר מצב בו העץ נרקב, מתכווץ או נאכל וזאת משום מזג האוויר המשפיע על העץ והחרקים הנמשכים לעצים ומכרסמים בו עד הרס מוחלט.  גדרות אבן ידועות כחזקות ביותר וניתן לעצב אותן בהתאם לדרישת הלקוח אך החיסרון שלהן הוא שלוקח זמן רב לבנות אותן ומורכב להסיר אותן או לערוך בהן כל מיני שינויים. גדרות פלסטיק מגיעות בכל מיני דרגות איכות ואנשים רבים אינם אוהבים את המראה של גדרות אלו. כל אלו מותירים אותנו עם גדרות אלומיניום לחצר.

 

גדר אלומיניום לחצר – כל היתרונות בגדר אחת

מדי שנה גדלה הדרישה לגדרות אלומיניום לחצר משום היתרונות המרובים של  גדרות מסוג זה. גדר אלומיניום לחצר היא התשובה האידיאלית לרוב האנשים שמעוניין לתחום את החצר שלהם בגדר חזקה ומעוצבת שאינו מחייבת בהוצאה גדולה. יש אפשרות להחליט לקנות גדר אלומיניום לחצר ולהזמין איש מקצוע שיבצע את ההתקנה או להחליט לקנות גדר בהרכבה עצמית. כאן מדובר על גדר חזקה מאוד, עמידה, קלת משקל המוצעת בכל מיני עיצובים וגוונים. הגדר אינה מחלידה ולא מושפעת מפגעי מזג האוויר, אין צורך לתחזק אותה, ניתן למחזר את האלומיניום ובונוס נוסף הוא שהמחיר של גדר אלומיניום המיועדת לגינה או לחצר נמוך יותר (לרוב) משאר סוגי הגדרות.

גדר אלומיניום לחצר



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%a6%d7%a8-%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%95%d7%a8-%d7%93%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%90-%d7%91/

No comments:

Post a Comment