Wednesday 21 December 2016

פרגולות אלומיניום תלויות

כשאתם בוחרים פתרון הצללה לגינה שלכם, אתם צריכים לבחור נכון מכל בחינה

הצללת הגינה שלכם, כמו גם הצללת המרפסת שלכם, היא צורך בסיסי ביותר כאשר אתם מתכננים את איכות החיים שלכם במרחב הפתוח בבית. בכדי ליהנות מהמרחב הפתוח הזה בצורה המובהקת ביותר, עליכם להשקיע היטב בפתרון הצללה ברמה הגבוהה ביותר, שיאפשר לכם להשתמש בגינה או במרפסת שלכם בצורה נוחה ונעימה לכל אורך עונות השנה, גם כאשר השמש בחוץ קופחת וחמה, ואפילו כאשר גשום ואתם זקוקים לפתרון הצללה שיהיה גם כיסוי אפקטיבי למרפסת או לגינה. פתרונות ההצללה שעונים על הצרכים האלה שלכם הם ספורים – ופרגולות אלומיניום תלויות הן ללא ספק פתרון שכזה.

פרגולת אלומיניום תלויה – מה זה בדיוק אומר ומדוע מדובר בפתרון איכותי?

  • מהי פרגולת אלומיניום תלויה? פרגולות אלומיניום תלויות הן למעשה גגות הצללה עשויים אלומיניום, המותקנים לא על גבי שלד גדול ועומד כמו פרגולה קלאסית, אלא בתלייה מקיר המבנה. כך, למעשה, מדובר בפתרון שלא תופס הרבה מקום, אך מספק בצורה מדויקת הצללה עבור המרחב בו הוא מותקן. לפתרון זה יש, כאמור, יתרונות רבים – ונבין בדיוק מהם.
  • יתרונות הפרגולה – היתרונות של פרגולות אלומיניום תלויות נובעים הן מהיות הפרגולות עשויות אלומיניום, והן מהיות הפרגולות מעוצבות ומתכוננות בצורה חכמה. האלומיניום הוא זה שמקנה לפרגולה עמידות ויציבות לאורך שנים רבות, עמידות בפני שחיקת מים והתאמה לקיץ ולחורף גם יחד. היות הפרגולה תלויה חוסך לא מעט במיקום שלה, משחרר חלק גדול מהמרחב בגינה או במרפסת, ועדיין לא מתפשר על איכות ההצללה או הכיסוי, ומאפשר שגרת חיים נעימה ונוחה במיוחד מתחת לפרגולה התלויה.

השקיעו בעיצוב הגינה שלכם, ובחרו בפתרון הצללה ברמה הגבוהה ביותר

פתרונות הצללה איכותיים באמת הם כאלה שמוכיחים ורסטיליות – התאמה לתנאים שונים של מזג אוויר ולצרכים שונים של שגרת יום יום ושל אירוח. פרגולות אלומיניום תלויות הן בהחלט פתרון שכזה, ואתם צריכים לפנות לחברה מובילה בתחום הפרגולות, שתתאים לכם פתרון מדויק בהתאם לצרכים של הגינה או המרפסת שלכן. פרגולת אלומיניום תלויה היא ללא ספק אפשרות שחשוב שתשקלו.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%aa%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa/

Wednesday 14 December 2016

כך נבחר פרגולה מאלומיניום

פרגולה – מזמן כבר לא רק מעץ

הפרגולה הקלאסית והמוכרת ביותר היא פרגולה מעץ. פרגולות מעץ הן פרגולות מאוד נפוצות, בעיקר במיוחד במשך שנים בנו פרגולות רק מעץ, ובעיקר מעץ גושני. עם זאת, בשנים האחרונות החלה בנייה חדישה ומתקדמת יותר של פרגולות מאלומיניום, פרגולה מאלומיניום היא פרגולה לא פחות יפה ומעוצבת, ואף ניתן לעצב אותה במגוון צבעים שונים ובעיצובים מגוונים. למעשה, פרגולה מאלומיניום היא פרגולה עמידה יותר מאשר פרגולה מעץ, והיא גם מאפשרת מגוון רחב הרבה יותר של עיצובים שונים.

איך בוחרים פרגולה מאלומיניום?

  • בחירת המבנה והעיצוב – השלב הראשוני לבחירת פרגולה מאלומיניום הוא בחירת מבנה הפרגולה והעיצוב שלה. אלומיניום הוא חומר המאשר בנייה והרכבה במגוון רחב מאוד של דרכים ולכן העבודה איתו היא נוחה מאוד. ניתן לבחור פרגולות שנתמכות בקיר בלי רגליים בכלל, פרגולות בלעות שתי רגליים שנתמכות בקיר, ואפילו פרגולות בעלות ארבע רגליים שאינן נתמכות כלל בקיר. כמו כן, ניתן לבחור בין מגוון עיצובי הצללה עליונים של הפרגולה.
  • בחירת הצבע והמרקם – אלומיניום הוא חומר אשר ניתן לצבוע אותו ולצפות אותו בצבעים שונים ובדוגמאות במרקמים שונים. ניתן להתאים את הפרגולה מאלומיניום לפרופילי האלומיניום של הדלתות והחלונות בבית, ולהשיג מראה מודרני ומעוצב, או שניתן לבחור בגימור בצורה ובמרקם של עץ טבעי בשביל לקבל מראה טבעי וכפרי יותר. למעשה, ישנו מגוון רחב מאוד של פרופילים שונים של אלומיניום אשר מהם ניתן ליצור פרגולות בצבעים ובמרקמים שונים ומגוונים מאוד.
  • גודל הפרגולה – מאחר ואלומיניום הוא חומר שקל מאוד לעיצוב, ניתן ליצור פרגולות בגדלים שונים ומגוונים – החל מפרגולות קטנות למרפסת, ועד לפרגולות גדולות לבתי קפה ומסעדות.

למה אלומיניום ולא עץ?

הבחירה בפרגולה מאלומיניום היא לא בהכרח הבחירה הטבעית עבור אנשים רבים, וחבל שכך. האלומיניום הוא חומר הרבה יותר עמיד מעץ, ולכן פרגולה מאלומיניום היא פרגולה עמידה יותר שתחזיק מעמד לאורך זמן. כמו כן, פרגולות מאלומיניום, בניגוד לפרגולות מעץ, אינן דורשות תחזוקה כמעט בכלל ולכן לאחר ההשקעה הראשונית של בניית הפרגולה – אין השקעות תחזוקה נוספות, בניגוד לפרגולות מעץ. לסיכום, פרגולות מאלומיניום הן עמידות יותר, חזקות יותר, ובאופן כללי טובות יותר מאשר פרגולות מעץ.

פרגולה מאלומיניום



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%9b%d7%9a-%d7%a0%d7%91%d7%97%d7%a8-%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d/

Tuesday 13 December 2016

כל הפרמטרים לבחירת מטבח גינה

רוצים לשדרג את המנגל הביתי?

מטבח גינה הינו מטבח חיצוני אשר לב ליבו הוא מנגל מקצועי. אולם, בניגוד למנגל מקצועי שנמכר כיחידה נפרדת, מטבח גינה מאפשר חוויית בישול מקיפה אשר הופכת את ערב הנפנופים לערב גריל ובישול ברמה גבוהה ובקלאס. זאת משום שמטבח הגינה מאפשר משטחי עבודה, מקומות אחסנה, ופונקציות שימושיות נוספות, אשר הופכות את השימוש בו לחוויה אמיתית.

איך בוחרים מטבח גינה?

  • מנגל – השלב הראשון בבחירת מטבח גינה הוא בחירת מנגל מקצועי ואיכותי אשר יאפשר את צליית הבשר בדרך המועדפת עליכם. ניתן לבחור מנגלים או גרילים במנגנוני הפעלה שונים (פחמים, גז) ובעלי משטחי צלייה מסוגים שונים כמו: פסים, משטח צלייה, משטח חימום, ועוד. התאמת המנגל באופן אישי תאפשר בישול בצורות מגוונות ובשיטות המועדפות עליכם בקלות ובנוחות.
  • משטחי עבודה וארונות אחסון – חשוב להתאים את גודל משטחי העבודה ומקומות האחסון במטבח גינה לפי הצרכים שלכם. אם משטח העבודה ישמש רק לחיתוך ותיבול בשר, אתם כנראה צריכים משטח לא מאוד גדול, ואילו אם אתם מתכננים לבשל מאכלים נוספים, לחתוך סלט, או אפילו להגיש מזון על גבי המשטח, תצטרכו משטח הרבה יותר גדול. באופן דומה יש להתאים את ארונות האחסנה. אם אתם רוצים לשמור הרבה כלי בישול וכלי הגשה, תבלינים, וציוד נוסף, תצטרכו יותר ארונות אחסנה, ואולי אפילו מקרר למטבח גינה.
  • עיצוב – חשוב להתאים את עיצוב מטבח הגינה לעיצוב פינת הישיבה לגינה, ולעיצוב הכללי של הגינה, ואפילו הבית. מטבח גינה הפך למצרך נפוץ ומבוקש בארץ ולכן ניתן למצוא הרבה מאוד סגנונות שונים של מטבחי גינה, כך שניתן למצוא את מטבח הגינה המתאים לכם ביותר מבחינת סגנון ועיצוב.
  • עמידות – מטבחי גינה עשויים מחומרי שונים, וחשוב לבחור מטבח העשוי מחומרים עמידים. ככל שהחומרים יהיו עמידים יותר לתנאי מזג האוויר, כך המטבח יישמר לכם לאורך זמן רב יותר בצורה תקינה.

אל תתפשרו על איכות ונוחות

מטבח גינה הוא אלמנט שאמור להקל עליכם בבישול וב"על האש" ולכן חשוב לבחור מטבח שנוח לכם ומתאים לכם. אם כבר החלטתם להשקיע ברכישת מטבח לגינה, אל תתפשרו על הפרטים שחשובים לכם, ותבחרו את המטבח האיכותי ביותר והנוח ביותר עבורכם.

מטבח גינה



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%9e%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97-%d7%92%d7%99%d7%a0%d7%94/

Monday 12 December 2016

מטבחי חוץ אלומיניום מעוצבים

לבשל בחוץ ולהרגיש בפנים

כל אחד שעמד וניפנף על המנגל כהכנה לארוחת שישי בערב או לארוחת צהריים, או אפילו ביום העצמאות, יודע שלעמוד ולעשות על האש בחוץ זו עבודה די בודדת ושתמיד שוכחים להביא משהו מבפנים, וצריך כל הזמן להתרוצץ. אם אתם רוצים לשדרג את העל האש שאתם עושים, במיוחד אם אתם רגילים לעמוד ולנפנף על המנגל כמעט כל שבוע, אולי שווה לכם לשקול ולהשתדרג למטבחי חוץ אלומיניום איכותיים ועמידים. מטבח חוץ יהפוך את עבודתכם על המנגל לכדי אמנות של ממש, ויאפשר לכם לבשל ולהכין דברים נוספים בתנאים נוחים ביותר, למרות שאתם בחוץ.

מהם היתרונות של מטבחי חוץ מאלומיניום?

  • נוח לבשל – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מטבחי חוץ אלומיניום הוא שהם הופכים את חוויית הבישול בחוץ לחוויה נוחה ביותר. כאשר אתם רוכשים מטבח חוץ אתם אומרים שלום לימים בהם הייתם צריכים להיכנס ולצאת מהבית חמש פעמים בשביל להביא את הבשר, להביא כלי הגשה, להביא תבלינים, שמן, מפיות, ומה לא. מטבחי חוץ מכילים ארונות אחסון ולעיתים אף כיורים ומקררים, כך שתוכלו לבשל בשקט כשכל מה שנחוץ לכם נמצא ממש לידכם.
  • עמידות – אלומיניום הוא אחד מהחומרים העמידים ביותר ולכן מטבחי חוץ אלומיניום הם מטבחים עמידים מאוד אשר ישרדו שנים בסביבה החיצונית, אפילו בתנאי מזג אוויר שונים. כמו כן, המנגל או הגריל המובנה במטבח החיצוני הוא לרוב מאיכות גבוהה יותר מאשר מנגלים וגרילים רגילים ולכן גם הם יהיו עמידים יותר לאורך זמן.
  • עיצוב – הקמת מטבח חוץ הופכת את הגינה, החצר, או הגג למרחב מעוצב יותר אשר יש לו תכלית – בישול ואכילה. כך ניתן להעניק בעזרת מטבחי חוץ אלומיניום נופך חדש ומקצועי יותר לגינה הפרטית שלכם.

למה להסתפק במנגל פשוט כשאפשר יותר?

מטבחי חוץ אלומיניום הם מטבחים שמעניקים חוויית בישול חיצונית נוחה ביותר, אשר הופכת את יום המנגל ליום חווייתי ויצירתי עבור המנפנף הביתי. כמו כן, מטבחי החוץ העשויים מאלומיניום הם מטבחים מעוצבים, עמידים, ונוחים לשימוש, כך שהם מעניקים ערך מוסף לחצר, מעבר לתהליך הבישול.

מטבחי חוץ אלומיניום מעוצבים



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%a5-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91%d7%99%d7%9d/

Saturday 10 December 2016

סוככים לחנויות

חזות החנות הינה אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על אנשים כאשר הם עושים קניות

כאשר אנשים עומדים מול חנות שהם אינם מכירים, חזות החנות תשפיע בצורה משמעותית על החלטתם אם להיכנס לחנות או לא, ולכן חשוב לדאוג לחזות חנות המייצגת אותה בצורה נכונה, ואשר פונה אל קהל היעד של החנות בצורה שיכולה לשכנע כמה שיותר אנשים להיכנס אליה. אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור חזות החנות הינה שימוש בסוככים.

אז מה כדאי לדעת על סוככים לחנויות?

  • מה זה סוככים: סוככים הינם בעצם סככים אשר ניתנים לפתיחה או לסגירה באמצעות מנגנונים שונים, כך שניתן ליצור הצללה בקדמת החנות לפי הצורך. השימוש בסוככים נפוץ בעיקר במסעדות וחנויות מזון בהן ישנה אפשרות לשבת בקדמת החנות, אולם גם חנויות מסוגים אחרים עושות בהם שימוש לעיתים.
  • הוספת כיתוב: הסוכך יכול לשמש לא רק כאמצעי הצללה, אלא גם כאמצעי שילוט, כאשר ניתן להוסיף כיתוב בחזיתו אשר נושא את שם בית העסק או מפרסם אותו בצורה מסוימת, למשל מציין מבצעים, מספר טלפון, משפט פרסומי ועוד.
  • גימור הסוכך: סוככים מגיעים בסוגי גימור שונים המשפיעים בצורה משמעותית על מראה הסוכך והאווירה שהוא יוצר. כאשר בוחרים סוכך לחנות מסוימת, חשוב להשקיע בבחירת הגימור היות והוא יכול לסייע לכם בשיפור מראה חזית החנות בצורה משמעותית וכן ביצירת האווירה אותה תרצו להשרות בחנות.
  • צבע הסוכך ועיצובו: כמובן שאחד ההבדלים העיקריים בין הסוככים השונים הינו עיצובם, אשר משתנה בין סוכך לסוכך בצבע, דוגמאות בהן נעשה שימוש, צבע התפרים של הסוכך ועוד. את צבע הסוכך ועיצובו מומלץ להתאים לצבעי החנות וסגנונה, כך שהוא לא רק ישפר את חזית החנות, אלא גם יצור קו עיצובי ברור ואחיד וישדרג את מראה החנות כולה.

סוככים הינם כלים יעילים ביותר בשיפור מראה חנויות וקידומן מבחינות שונות

סוככים לחנויות מאפשרים לפרסם מידע על המתרחש בחנות, ליצור אווירה מסוימת בכניסה לחנות וכמובן ליצור הצללה עבור באי החנות, כך שהם כלים יעילים ביותר אשר משרתים אותנו ביותר מדרך אחת.

סוככים לחנויות



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa/

Thursday 8 December 2016

פרגולות אלומיניום חשמליות

מהן פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות אלומיניום משמשות לוויסות של אור השמש החודר למרחב המרפסת או הגינה. האלומיניום כחומר גלם, הינו בעל יתרונות רבים על פני חומרים אחרים המשמשים לבניית פרגולות. ראשית, או כמעט ואינו מוליך חום, ולכן לא אוגר ומפיץ את חום השמש ומשרה תחושה של חממה תחתיו. שנית, הוא עמיד בפני חלודה, ולכן מחזיק לאורך זמן ממושך ללא צורך בתחזוקה ממושכת. שלישית, הוא בעל משקל קל ביותר למרות חוזקו, ולכן קל מאוד לבנות ממנו פרגולה שלמה בזמן קצר. בפרגולות אלומיניום חשמליות , ניתן לכוונן את הפרופילים של האלומיניום היוצרים את הצל ולסובבם לזווית הנדרשת. כך, במידה ואנו חפצים בחשיכה מוחלטת, נסובב אותם למצב שכיבה בו לא תחדור טיפת אור שמש, ובמידה ואנו רוצים אור שמש חלקי ביכולתנו לשלוט בעצמתו. יותר מכך, פרגולות אלומיניום חשמליות ניתן לנקות בקלות רבה, מאחר וניתן לסובבן סיבוב שלם על צירן ולנקות אותן מאבק על ידי התזת מים מלמטה.

איך בנויות פרגולות אלומיניום חשמליות

המבנה המדויק של פרגולות אלומיניום חשמליות  משתנה בין דגמים שונים ובין היצרנים הבונים ומתקינים אותן. למרות זאת, ניתן למצוא מספר נקודות ממש המשותפות לרוב הדגמים. נקודות אלו כוללות בין השאר:

  • עובי שלבי האלומיניום: שלבי האלומיניום עשויים מפרופילים (מעין מרובע שלם או חלקי הבנוי מתכת) ולא מפח אלומיניום דק או חס וחלילה ברזל מחליד. עובי כל צד של הפרופיל הינו 2 מ"מ, מה שמקנה לו חוזק מכני ומבני אדיר.
  • חיבור הפרופילים: הפרופילים מחוברים לפרגולה בתיווך של גומי ייעודי, אשר נועד להשקיט את רעשי הסיבוב ולמנוע שחיקה של הפרופילים. נוסף עליו, פרגולות אלומיניום חשמליות לרוב מכילות גם מערכת ניקוז מים פנימית בכל פרופיל.

חשוב מאוד לרכוש פרגולה חשמלית ממומחים, ולהתקינה בצורה מושלמת

חשוב מאוד לזכור כי פרגולות אלומיניום חשמליות הינן מכשיר טכנולוגי מתקדם לכל דבר. ככזה, פרגולות אלו עשויות לסבול מנזקים ופגמים הנפוצים במכשירי חשמל, על אחת כמה וכמה במכשירי חשמל אשר ממוקמים בחוץ. לכן, על מנת למנוע פגיעה ממי גשמים ולהבטיח עבודה תקינה לאורך זמן, יש לרכוש פרגולות אלומיניום חשמליות רק מחברת התקנה אמינה מוכרת ואיכותית.

פרגולות אלומיניום חשמליות



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%97%d7%a9%d7%9e%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%aa/