Saturday 22 October 2016

תחזוקת גדר – תמיד יש לקחת בחשבון

אחד הדברים החשובים ביותר אותם יש לקחת בחשבון טרם קונים ומתקינים גדר הוא נושא תחזוקת הגדר. רבים קונים גדר מסוג זה או אחר אך אינם לוקחים בחשבון את העובדה שהם יצטרכו לתחזק בקביעות את הגדר או להשכיר את שירותיה של חברה שתבצע את התחזוקה. דבר שמחייב הוצאה לא קטנה. במאמר זה הקוראים יוכלו להבין מהי תחזוקת גדר, כמה זה עולה ומהי הגדר שזקוקה לתחזוקה מינימאלית. הבה נתחיל..

 

תחזוקה

תחזוקת גדר משמע כל אותן הפעולות אותן יש לבצע על מנת להבטיח שמירה לאורך זמן ותפקוד תקין של הגדר. התחזוקה יכולה להיעשות באופן עצמי (יש לקחת בחשבון קנייה של חומרים וכלים מיוחדים). או על ידי השכרת שירותיה של חברה המספקת שירות תחזוקת גדרות. תחזוקה תמיד תכלול קניית חומרים החיוניים לשמירה על תפקוד הגדר, תיקון בעיות שונות בגדר הגינה או החצר, תחזוקה מונעת (כמו למשל הדברה נגד חרקים במקרה בו מדובר על גדר עץ לגינה) ופעמים גם שדרוג הגדר וזאת על מנת שתוכל לספק את אותה הגנה או נראות מרשימה בה הלקוח מעוניין. הדבר החשוב ביותר אותו יש לזכור הוא שתחזוקה משמע הוצאה נלוות להוצאה על קניית הגדר והתקנתה ולכן תמיד בעת קנייה של גדר מסוג זה או אחר יש לברר מהי התחזוקה החיונית לאותו סוג.

 

גדרות מסוגים שונים – תחזוקה

  • גדר עץ – היתרון המרכזי של גדר זו הוא היופי שלה. החסרונות המרכזיים הם העלות והתחזוקה. גדרות עץ מועדות לפורענות בכל הקשור אל פגעי מזג האוויר וחרקים ולכן חשוב לתחזק גדר זה ביסודיות ובעקביות. גדר מושפעת מחום וקור ויכולה להתכווץ, להירקב ולהתחיל להתפורר. בנוסף, יש חרקים שחיים באופן קבע בעצים ומכרסמים אותם ולכן תמיד חשוב לדאוג לבצע הדברה נגד חרקים בעץ הגדר.
  • גדר פלסטיק – היתרונות של גדרות פלסטיק הם טווח המחירים הרחב ורמות האיכות שלהן. באם מחליטים לבחור בגדר פלסטיק באיכות בינונית ומטה חשוב לקחת בחשבון שגדר זו לא תחזיק מעמד לאורך זמן גם אם תתחזקו אותה וקרוב לוודאי שמדי תקופה תצטרכו להחליף גדר פלסטיק אחת באחרת, שכן לגדר זו יש פעמים רבות נטייה להישבר או שצורתה מתעוותת.
  • גדר תיל – מצריכה תחזוקה קבועה שעיקרה תיקונים שונים וניתן לעבור דרכה בקלות. חפירה מתחת לגדר זו מאפשרת כניסה לחצר ביתכם.
  • גדר אלומיניום – זוהי גדר חזקה, עמידה בפני פגעי מזג האוויר, קלת משקל שאינה מחייבת תחזוקה. גדר זו אינו מחלידה ומוצעת לצרכנים במגוון צבעים ועיצובים.

 

לסיכום, טרם קניית גדר תמיד חשוב לברר מהי התחזוקה הנדרשת לגביה והאם תחזוקה זו מצריכה זמן והוצאה כספית.

תחזוקת גדר



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%aa%d7%97%d7%96%d7%95%d7%a7%d7%aa-%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%93-%d7%99%d7%a9-%d7%9c%d7%a7%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%9f/

בוחרים גדר גינה

אנשים רבים מוצאים את עצמם תוהים מה היא אותה גדר גינה המתאימה למתחם החיצוני של ביתם. בכתבה קצרה זו נספק לכם את אותן שאלות אותן יש לשאול ואת אותן נקודות חשובות אותן יש לברר טרם קניית הגדר המתאימה ביותר לבית.

 

מגשימים חלום

בית עם שטח פרטי הוא חלומם של אנשים רבים בישראל ואם בעבר רק אנשים בעלי ממון רב יכלו להגשים חלום זה, כיום יש אזורים רבים בישראל בהם ניתן לקנות מגרש ולבנות בית או לקנות בית קיים ולטפח גינה. אם גם אתם בניתם או קניתם בית צמוד גינה אחד הצעדים הראשונים שיש לעשות הוא לתחום את איזור הגינה באמצעות גדר. פעולה זו תגדיר את שטח הגינה כשטח פרטי וכל אדם שירצה להיכנס אל ביתכם יצטרך לקבל את רשות בני הבית. בנוסף, התקנתה של גדר גינה תספק את אותה פרטיות בה מעוניינים ואף תיצור את הרושם הראשוני הוויזואלי של ביתכם.

 

סוגים שונים של גדרות - המטרה

נכון להיום יש סוגים שונים של גדרות לגינה, ביניהן גדר בטון, גדר אלומיניום, גדרות מעץ, גדרות פלדה, אבן, גדרות תיל, גדרות חשמליות והרשימה עוד ארוכה. הגדרות מוצעות במגוון גדלים, גוונים ועיצובים וכל גדר היא בעלת יתרונות וחסרונות שונים. מסיבה זו הדבר הראשון אותו יש לעשות טרם בחירת גדר גינה הוא להגיע להכרעה מהי המטרה המרכזית של הגדר שאותה מעוניינים להתקין. האם מדובר מעוניינים בגדר שמטרתה העיקרית תהיה לספק מיגון לבית? האם מעוניינים בגדר שתוסיף לחלק החיצוני של הבית את אותה נישה סגנונית דקורטיבית שתרשים כל עובר ושב או האם מעוניינים בגדר שראשית כל תספק לדיירי הבית את אותה פרטיות בה הם מעוניינים. בהתאם למטרה העיקרית של קניית הגדר, לתקציב הקיים ברשותכם ולרשימת היתרונות של הגדר תוכלו לבחור את אותה הגדר המתאימה לגינת ביתכם.

 

גדר גינה – השאלות החשובות

דברים נוספים וחשובים אותם יש לברר טרם קניית גדר גינה הם היקף השטח אותו מעוניינים לגדר, האם מעדיפים בגדר צפופה שלא תאפשר מעבר של בעלי חיים וילדים משטח הבית החוצה או שמא מעוניינים בגדר אוורירית בעלת מראה דקורטיבי מרשים ביותר. האם מעוניינים בגדר שתהיה חסינה מפני פריצות, האם מעדיפים גדר נמוכה או גדר גבוהה שתסתיר את כל המרחב החיצוני ומהו המראה האסתטי בו אתם מעוניינים. כל אלו יובילו אתכם לבחור באותה גדר גינה העשויה אלומיניום, אבן או עץ המתאימה לכל דרישותיכם.

גדר גינה



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%91%d7%95%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%92%d7%99%d7%a0%d7%94/

Friday 21 October 2016

גדר לבנה – על מה מדובר?

אנשים רבים שמעו על גדרות העשויות מאלומיניום, גדרות העשויות מבטון, אבן, פלדה וחומרים נוספים אך הם אינם מבינים מהי ההתעניינות הגדולה של השנים האחרונות בגדרות לבנות. במאמר זה נסביר מהי אותה גדר לבנה ומה סוד הקסם שמוביל כל כך הרבה אנשים לקנייתה. הבה נתחיל..

 

יושבים על הגדר..

בניגוד לשיר של אריק איינשטיין רובינו לא יושבים על הגדר אלא יושבים באותם מתחם אותו מקיפה הגדר או מצויים בחלק החיצוני של הגדר. אם גם אתם מעוניינים לתחום את החלק החיצוני של ביתכם או מקום העבודה שלכם ועל ידי כך לציין שמדובר על שטח פרטי, חשוב שתבדקו מהי אותה הגדר המתאימה לאותו שטח אותו אתם מעוניינים לגדר ומהו התקציב הקיים לקנייתה. חשוב לקחת בחשבון שיש פרמטרים רבים המשפיעים על קניית הגדר, ביניהם תקציב, עיצוב, מידות, גוונים ועוד.

 

גדר לבנה – על מה מדובר?

אם בעבר רוב הגדרות היו באותו גוון ובגדלים סטנדרטים, כיום יש עולם שלם של גדרות בכל סגנונות העיצוב, המידות, החומרים והגוונים. אחת מאותן גדרות לה יש ביקוש רב היא גדר לבנה. גדר שמצליחה לשלב את הנוסחה המנצחת של פונקציונאליות ואסתטיות. כיוון שהצבע הלבן הוא צבע ניטראלי הוא מאפשר שילוב של כל צבע בו מעוניינים בגינה או בחצר. אין משנה אם אתם מחליטים לקנות ריהוט שעשוי מעץ, במבוק או ריהוט שעשוי מברזל ובד, גדר לבנה תשתלב באופן הרמוני עם יתר המרכיבים בחצר הבית או מקום העבודה שלכם. מלבד העובדה שמדובר על צבע ניטראלי שמשתלב עם כל סגנון עיצוב, מדובר על צבע נעים וחגיגי המשרה שלווה ותחושה של ניקיון.

 

גדרות לבנות – סוגים שונים

יש כל מיני גדרות בצבע הלבן ולכן חשוב שכל אחד יבדוק מה התועלות של כל סוג גדר טרם הוא בוחר את אותה אחת שמתאימה לחצר ביתו. נכון להיום יש אפשרות לבחור גדר לבנה שעשויה מ- PVC, גדר עץ הצבוע בלבן, גדר לבנה מחומר אלומיניום, גדרות מפלסטיק ועוד. כך או כך טרם בחירת הגדר שתתחום את ביתכם או את בית העסק שלכם חשוב לוודא שהחומר ממנו עשויה הגדר אכן מתאים לאותו איזור בו מעוניינים למקם אותה, חשוב לוודא שמדובר על חומר גלם באיכות גבוהה ועל חברה שמספקת מוצר עם אחריות לאורך שנים ארוכות. בהצלחה.

גדר לבנה



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%9c%d7%91%d7%a0%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%94-%d7%9e%d7%93%d7%95%d7%91%d7%a8/

גדר אלומיניום לחצר – למה לבחור דווקא באלומיניום

גדר לחצר הינה אותה גדר שתוחמת את שטח החצר ועל ידי כך מגדירה אותה חצר כפרטית. אם בעבר, רוב החצרות היו עשויות ממתכות ורשתות תיל, כיום יש סוגים שונים של גדרות, ביניהם גדר אלומיניום לחצר, לה יש דרישה גדולה. במאמר זה נרשום בפניכם אודות סוגי הגדרות העיקריים כיום ומדוע הגדר הנפוצה ביותר היא גדר האלומיניום.

 

גדרות לחצר – בעבר והיום

בעבר, הגדר הנפוצה ביותר בחצרות הבתים הייתה אותה גדר תיל שנפרשה בין עמודי מתכת. הסיבה לכך הייתה משום ההיצע הדל של הגדרות ומשום שגדר זו נחשבה לגדר חזקה שהתאימה לתיחום של שטחים חיצוניים. כיום, יש סוגים שונים של גדרות המיועדות לחצרות, כאשר הפופולארית ברשימה היא גדר האלומיניום. בנוסף, לגדר העשויה מחומר האלומיניום מוצעים גם גדרות העשויות מעץ, גדרות פלסטיק (PVC), גדרות אבן וגדרות תיל.

 

גדרות תיל אינן פופולאריות משום שהעיצוב שלהן לוקה בחסר ורבים טוענים שגדר מסוג זה מזכירה להם את בתי הסוהר בימי המנדט הבריטי. גדרות עץ הן אמנם גדרות שמוצעות במגוון עיצובים וגדרות שמצליחות להקנות אווירה כפרית יוקרתית לשטח הבית, אך החיסרון המרכזי שלהן נעוץ בתחזוקה שלהן. כאן חובה לתחזק ביסודיות ובקביעות את הגדר וזאת על מנת שלא ייווצר מצב בו העץ נרקב, מתכווץ או נאכל וזאת משום מזג האוויר המשפיע על העץ והחרקים הנמשכים לעצים ומכרסמים בו עד הרס מוחלט.  גדרות אבן ידועות כחזקות ביותר וניתן לעצב אותן בהתאם לדרישת הלקוח אך החיסרון שלהן הוא שלוקח זמן רב לבנות אותן ומורכב להסיר אותן או לערוך בהן כל מיני שינויים. גדרות פלסטיק מגיעות בכל מיני דרגות איכות ואנשים רבים אינם אוהבים את המראה של גדרות אלו. כל אלו מותירים אותנו עם גדרות אלומיניום לחצר.

 

גדר אלומיניום לחצר – כל היתרונות בגדר אחת

מדי שנה גדלה הדרישה לגדרות אלומיניום לחצר משום היתרונות המרובים של  גדרות מסוג זה. גדר אלומיניום לחצר היא התשובה האידיאלית לרוב האנשים שמעוניין לתחום את החצר שלהם בגדר חזקה ומעוצבת שאינו מחייבת בהוצאה גדולה. יש אפשרות להחליט לקנות גדר אלומיניום לחצר ולהזמין איש מקצוע שיבצע את ההתקנה או להחליט לקנות גדר בהרכבה עצמית. כאן מדובר על גדר חזקה מאוד, עמידה, קלת משקל המוצעת בכל מיני עיצובים וגוונים. הגדר אינה מחלידה ולא מושפעת מפגעי מזג האוויר, אין צורך לתחזק אותה, ניתן למחזר את האלומיניום ובונוס נוסף הוא שהמחיר של גדר אלומיניום המיועדת לגינה או לחצר נמוך יותר (לרוב) משאר סוגי הגדרות.

גדר אלומיניום לחצר



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%92%d7%93%d7%a8-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%a6%d7%a8-%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%95%d7%a8-%d7%93%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%90-%d7%91/

גדרות אלומיניום – כל הסיבות לקנות אותן

אם החלטתם שאתם מעוניינים לגדר את השטח של הבריכה החיצונית בבית, אם אינכם מעוניינים שאנשים יתבוננו עליכם כאשר אתם נמצאים בגינה הפרטית שלכם קוראים ספר או משתזפים בהנאה או אם אתם פשוט מעוניינים לתחום את הגדר וזאת על מנת להבהיר לכל עובר ושב שמדובר על שטח פרטי אליו לא ניתן להיכנס ללא הרשאה, הגיע הזמן לבחור את סוג הגדר שתשמש אתכם. כיום, יש מבחר אפשרויות, כמו למשל גדרות מבטון, מפלסטיק, מרשתות תיל, מעץ או מאלומיניום. רוב האנשים בוחרים גדרות אלומיניום. מדוע? התחילו לקרוא!

 

גדר מרשימה וקלת משקל

בחירה בגדר אלומיניום משמע בחירה בגדר שעשויה מחומר איכותי וקל משקל. נכון להיום מוצעות ערכות מודולריות של גדרות אלומיניום להרכבה או שניתן לקנות גדר בעיצוב בו הלקוח מעוניין ולשכור את שירותיו של בעל מקצוע שיתקין את הגדר. הגדרות מגיעות במגוון צבעים כך שכל אחד יוכל לבחור את אותו צבע מיוחד בו הוא מעוניין, אותו צבע שימשוך את עיני העוברים ושבים ואת עיני האורחים שיכנסו אל החצר המיוחדת. בנוסף, יש אפשרות לבחור באותו עיצוב בו מעוניינים. קל מאוד לעבד את האלומיניום ולעצב אותו למגוון צורות וכל אחד יכול להחליט האם הוא מעוניין בגדר אלומיניום מוכנה המוצגת בקטלוג קיים או שמא הוא מעוניין בעיצוב מיוחד בהתאמה אישית לדרישותיו.דבר נוסף וחשוב אותו יש לדעת הוא שיש אפשרות למחזר את האלומיניום (כך שמדובר על חומר ידידותי לסביבה) ויש אפשרות לערוך בו ובקלות כל מיני שינויים (שינויים בעיצוב הקיים והרחבות החיוניות ללקוח).

 

אין צורך בתחזוקה ויתרונות נוספים

גדרות עץ מחייבות תחזוקה קבועה הכוללת צביעה ומשיחת העץ בכל מיני תכשירים וזאת על מנת שהעץ המושפע מפגעי מזג האוויר לא יירקב ולא יתכווץ. גדרות אלומיניום אינן מצריכות תחזוקה כלשהי. מדובר על גדר חזקה המגיעה במגוון עיצובים וגוונים שאינה מחלידה או מושפעת בדרך זו או אחרת מפגעי מזג האוויר. רוב האנשים שבוחרים גדרות העשויות מחומר האלומיניום מחליטים לקנות גדרות אלו משום החוזק שלהן, הדקורטיביות המרשימה אותה ניתן להתאים לסגנון העיצוב הקיים בבית וטווח המחירים הרחב של גדרות אלו. בהצלחה!

גדרות אלומיניום



source http://www.alumina-top.co.il/%d7%92%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a7%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%aa/